خبرهای داغ:
فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه ملایر:

اسلام به عنوان پایه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران راه پیشرفت آن را فراهم کرد

ملایر- فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب(ع) ملایر گفت: با رهبری امام (ره)، اسلام به عنوان ستون و پایه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران،راه پیشرفت و انکشاف کشور و جبران عقب ماندگی‌های تاریخی گذشته را فراهم کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۳۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

اسلام به عنوان پایه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران راه پیشرفت آن را فراهم کردسیدیوسف موسوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و همچنین ایام ولادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: حرکت امام(ره) خدا محور بودن و جامعه را با خدا آشنا کردن بود و ماهیت اسلامی انقلاب مردم ایران که بیگانگان می‌کوشیدند آن را نقطه ضعف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران جلوه دهند، در عمل به نقطه قوت انقلاب و نظام و راز ماندگاری آن تبدیل شد.

وی افزود: انقلاب نه تنها از ایدئولوژی اسلامی خود فاصله نگرفت، بلکه با رهبری امام خمینی (ره)، اسلام به عنوان ستون و پایه اصلی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، راه پیشرفت و انکشاف کشور و جبران عقب ماندگی‌های تاریخی گذشته را فراهم کرد .

فرمانده حوزه علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: انقلاب اسلامی یک ضرورت و حادثه برای اسلام و یک نیاز برای مسلمین بود و امام (ره) با اتکای به عاشورا و قیام اباعبدالله (ع) شروع کردند و یک سنّت الهی برای حفظ دین و حفظ احکام الهی بود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی است نه یک حادثه منطقه‌ای، گفت: حادثه بود اما نه از نوع حوادث زود گذری که مانند یک جرقه می‌آیند و تمام می‌شوند، انقلاب اسلامی ما جزیی از دریای معنویت اسلام است.

موسوی به وظایف نوجوانان و بسیجیان در قبال انقلاب اسلامی پرداخت و خاطرنشان کرد: جوانان باید پشتیبان ولایت فقیه بوده و سخنان و راهكارهای حضرت امام (ره) را به كار بندند و در حال حاضر نیز باید با دفاع و پشتیبانی كامل از مقام معظم رهبری، فرامین ایشان را مدنظر قرار داده و به آن عمل كنند و خطرات و آسیب‌هایی كه انقلاب و نظام ما را تهدید می‌كند با بصیرت تمام شناخته و در مقابل آن بایستند چراکه بسیجیان بیشتر از دیگران وظیفه حفاظت و حمایت از اصل کیان جمهوری اسلامی را دارند.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی جرقه‌ آسمانی بود که به یک جریان توفنده تبدیل شد که بدیلی و نظیری جز حادثه عاشورا برایش سراغ نداریم.

موسوی با اشار به برنامه‌های دهه فجر بیان داشت: اجرای رزمایش عملیاتی بسیجیان در ایام دهه فجر با هدف افزایش سطح امنیت جامعه، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نشست روشنگری، مسابقات ورزشی گوناگون (فوتسال، تیراندازی و...)، توزیع بسته ‌های کمک معیشتی بین نیازمندان و... از جمله برنامه‌هی اجرایی در این ایام الله است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات