خبرهای داغ:

پیام تقدیر فرمانده سپاه کبودراهنگ از حضور مردم ولایی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

فرمانده سپاه کبودراهنگ با صدور پیامی از حضور مردم ولایی کبودراهنگ در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۳۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

پیام تقدیر فرمانده سپاه کبودراهنگ از حضور مردم ولایی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمنبه گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه کبودراهنگ با صدور پیامی از حضور مردم ولایی کبودراهنگ در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ

وَالْفَجْرِ وَلَیَالٍ عَشْرٍ

امام خامنه ای(مدظله العالی):

یکی از همان احمق‌های درجه یک، دو سال پیش گفته بود که عید ژانویه ۲۰۱۹ را در تهران جشن می‌گیریم. حالا آن شخص خودش به زباله‌دان تاریخ رفته و رییس او هم با لگد و با افتضاح از کاخ سفید اخراج شده است اما جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند سربلند ایستاده است.

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بر شما مردم مومن و همیشه در صحنه کبودراهنگ که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

لذا بدینوسیله بعنوان خادم شما مردم فهیم و بسیجیان عزیز شهرستان کبودراهنگ بر خود لازم می‌دانم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲ بهمن که علی رغم محدودیت‌های کرونایی با حضور پرشور در راهپیمایی به صورت خودرویی و موتوری بار دیگر شکوه و عظمت و اقتدار و بصیرت ملت بزرگ ایران را به نمایش گذاشتید صمیمانه تشکر نمایم.

سرهنگ پاسدار محمود بداغی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کبودراهنگ

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار