خبرهای داغ:
تنها امید دشمن جنگ شناختی و ادراکی است؛جنگ نرم،سیاه نمایی،برجسته‌سازی مشکلات در جامعه و ایجاد ناامیدی در نسل جوان و دادن آدرس که اگر می‌خواهید مشکلات برطرف شود چاره‌ای ندارید جز اینکه به پای میز مذاکره بیایید
کد خبر: ۹۳۲۰۷۴۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، سردار یدالله جوانی روز  گذشته (چهارشنبه) در جمع مردم خمینی‌شهر با اشاره به اینکه ۲۲ بهمن یک روز استثنایی برای بشر است، اظهار کرد: این روز، روز تغییر و تحول و یک نقطه عطف در تاریخ جهان و بشر است؛ این افتخار نصیب ملت ایران شد که با انقلاب خود یوم الله ۲۲ بهمن را خلق کردند، روزی که مسیر تاریخ را تغییر داد و اسلام را حیات دوباره بخشید، تفکرات الحاقی را مورد تهاجم قرار داد، سوسیالیسم را به تاریخ سپرد و اسلام دوران جدید خود را برای تمدن سازی آغاز کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان داشت: انقلاب اسلامی به بیان امام خمینی(ره) معجزه قرن بود و ۴۲ ساله شدن این انقلاب معجزه‌ای بزرگ‌تر از اصل انقلاب بود، زیرا همه می‌گویند به دست آوردن یک ارزش کار سختی است اما کار سخت‌تر حفظ آن ارزش است.

انقلاب اسلامی ایران ملت پیرو را به ملتی به پیشرو تبدیل کرد

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: این انقلاب یک رژیم با پیشینه ۲۵۰۰ ساله با یک خصوصیاتی مثل برخورداری از دستگاه‌های سرکوب با وابستگی تمام عیار به قدرت‌ها را ساقط کرد؛ این انقلاب ایران را از چنگال غرب و آمریکا خارج کرد، ملت پیرو و تحت سیطره طاغوت را استقلال و عزت و عظمت و کرامت بخشید، این انقلاب با شعار نه شرقی نه غربی پرچم اسلام را به اهتزاز درآورد و ملت پیرو را به ملتی به پیشرو تبدیل کرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی کشور و ملتی که در کنار ظالم و در مقابل مظلوم را بود را تغییر موقعیت داد، گفت: انقلاب با تمام امکاناتش ملت و کشور را در مقابل ظالم و در کنار مظلوم قرار داد که این‌ها به برکت قیام و آن عظمت است زیرا قیام ما برای خدا بود، قیام ما یعنی فاصله گرفتن از طاغوت و زورگویان و شیاطین و حرکت در مسیر عبودیت و بندگی الهی که کمال انسان با حرکت در مسیر خداوند محقق می‌شود؛ زیرا این پیام همه ۱۲۴ هزار پیامبر است.

جوانی ادامه داد: امام خمینی(ره) قیام کرد و ملت به این قیام لبیک گفتند و حرکت کردند اما دشمن آن را سرکوب کرد، قیام ۱۵ خرداد را خونین و در سال ۴۳ شاه به دستور آمریکا امام را تبعید کرد اما چون این قیام خالصانه و برای خدا بود عده‌ای امام را یاری کردند و در حالی که امام در سال ۵۶ در تبعید بود ملت دوباره حرکت کردند و شاه فاسد و سرکوب‌گر را از کشور بیرون کردند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: امام ۱۲ بهمن ماه به ایران آمد و با مردم به مدت ۱۰ روز ۲۲ بهمن را آفریدند و آن را دهه فجر نامیدند، رژیم پهلوی را ساقط کردند و با هدایت امام آمریکایی‌ها را از کشور بیرون کرده و سرنوشت کشور را به دست گرفتند.

وی بیان کرد: پرچم، پرچم قرآن و اسلام و استکبارستیزی بود همه شیاطین به وحشت افتادند و دست به دست هم دادند، شرق و غرب روی یک مسأله توافق کردند که ملت ایران را سر جای خود بنشانند زیرا همه ظالمان و ستمگران احساس خطر کردند.

برآورد دشمن این بود که انقلاب اسلامی در کوتاه‌ترین زمان شکست خواهد خورد

جوانی با اشاره به اینکه دشمن برآوردی را داشت که این انقلاب اگرچه پیروز شد ولی در کوتاه‌ترین زمان شکست خواهد خورد و به تاریخ می‌پیوندد، افزود: آنها برآورد می‌کردند آیندگان در تاریخ یک دوره چند ماهه را مشاهده خواهند کرد؛ امام با شناخت عمیق و دقیق تولید ادبیات و گفتمان و قدرت کردند، گفتند مراقب باشید دشمن در کمین است و بسیج و شبکه‌های مردمی را تشکیل دادند.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: امام فرمودند این انقلابی که به دست آوردیم با مجاهدت‌ها و رشادت‌ها باید حفظ شود چراکه دشمن در کمین انقلاب شماست زیرا می‌بینیم که دشمن ترورها انجام داد و گروه‌های تجزیه‌طلبی به راه انداخت و جنگی را بر ما تحمیل کرد اما در نقطه‌ای قرار داریم که به برکت اسلام، قرآن، وحدت، انسجام، حضور در صحنه و نعمت بزرگ رهبر بعد از امام توانستیم امروز را ببینیم در حالی که دشمنان با صراحت گفتند جمهوری اسلامی ۴۰ سالگی را نخواهد دید ما امروز ۴۲ سالگی انقلاب را جشن گرفتیم.

اگر ملتی در راه خدا قیام کند هیچ قدرت نمی‌تواند این ملت را شکست دهد

وی اضافه کرد: این ایستادگی و حرکت رو به جلو و موفقیت‌ها همه حاکی از این است که اگر ملتی در راه خدا و برای او قیام کند و در این مسیر ثبات قدم داشته باشد حتی اگر قدرت‌های جهان و جن و انس و شیاطین متحد شوند قادر نخواهد بود این ملت را شکست دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه این انقلاب آرمان و هدف دارد و قرار است برای ظهور زمینه‌سازی کند، بیان داشت: نسل جوان ما باید این راه باقی مانده را با انگیزه‌های زیاد و امید فراوان به سرعت ادامه بدهند، این انقلاب باید با دستان ملت ایران تحت رهبری ولی فقیه تمدن‌سازی کند و جاذبه‌های اسلام را نمایان سازد تا زمانی که آن منجی ظهور کرد و این پرچم به دست او داده شد اسلام جهانی شود و این رسالت ملت ما است.

وی با اشاره به فرازی از وصیت‌نامه سردار سلیمانی تصریح کرد: سردار در فرازی خدا را سپاس می‌گوید و شکر می‌کند که مرا در این زمان حیات دادی تا لباس جهاد را در راه تو بر تن کنم و تحت رهبر امام و مقام معظم رهبری از حق دفاع کنم؛ این افتخار بزرگی است که ملت ما از آن برخوردار است در کدام زمانی یک ملتی این‌چنین با ثبات قدم پیرو ولی فقیه باشد که ولایتش ولایت رسول خدا و امیرالمؤمنین باشد.

وجود دشمن برای جامعه دینی و نظام حق یک سنت الهی است

سردار جوانی با بیان اینکه امروز ما برای ادامه راه باید دشمن و موقعیت را بشناسیم، اظهار داشت: باید با نگاه به گذشته راه طی شده را ببینیم، مشکلات را شناسایی کنیم، راه‌حل مشکلات را بفهمیم و انقلاب را به جلو ببریم زیرا دشمن همچنان امید دارد و رها نمی‌کند و بدانید که اساساً وجود دشمن برای جامعه دینی و نظام حق یک سنت الهی است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران بیان داشت: اگر دشمن نباشد مجاهدین و مبارزان در راه خدا شناخته نمی‌شوند؛ خدا می‌فرماید این سنت ما است و حتی برای پیامبر دشمن قرار می‌دهیم باید حواسمان جمع باشد زیرا بعضی‌ها زمزمه می‌کنند تا کی دشمنی با آمریکا، آمریکا دشمن ما است تا زمانی که ما در راه خدا باشیم و بخواهیم راه قرآن را ادامه دهیم دشمن داریم؛ خدا به مؤمنین این وعده را داده که اگر از رهبری خود پشتیبانی بکنید و اخلاص داشته باشید پیروزی برای شماست و این را ملت ما در ۴۲ سال گذشته تجربه کرده است.

وی گفت: امروزه دشمنان برای مقابله با انقلاب و جمهوری اسلامی همه گزینه‌ها را روی میز دارند اما ملت یکی از گزینه‌های اصلی آنان را برای همیشه به تاریخ سپرد، این مبتنی بر پیروی از ولایت فقیه است.

ملت ایران قدرت پاسخ کوبنده به هر تهاجمی را دارد

این کارشناس سیاسی با اشاره به اعتراف جهانیان و کارشناسان مبنی بر اینکه هیچ قدرت نظامی جرأت مقابله نظامی با ملت ایران را ندارد، اظهار کرد: این بدان معنا است که ملتی که زمانی تحت سیطره بود و به دلیل پادشاهان بی‌کفایت افق خود را از دست داده بود امروزه با همه فشارها عزت‌مند است و قدرت دارد، نه با تکیه بر قدرت‌های بیگانه بلکه با مجاهدت جوانان نیرومند و افرادی مثل شهید فخری‌زاده و احمدی روشن و شهدای مدافع حرم که در رأس آن‌ها سیدالشهدا قرار دارند.

جوانی با تأکید بر اینکه امروز ملت ایران قدرت پاسخ کوبنده به هر تهاجمی را دارد، بیان داشت: به همین دلیل است که آمریکا رجز می‌خواند اما جرأت عملی کردن آن را ندارد چون می‌داند این ملت در زمانی در دوره جنگ تحمیلی که شهرهای آن را موشک‌باران می‌کردند با دست‌خالی به برکت همان مجاهدت‌ها و شهادت‌ها و هوشمندی و حکمت پیروز شد؛ امروزه ایران در نقطه‌ای است که اگر دشمن دست از پا خطا کند امنیتش را از بین می‌بریم.

وی بیان کرد: دشمن یک امید دارد و آن هم جنگ شناختی و ادراکی است؛ جنگ نرم و فضای مجازی، سیاه نمایی، برجسته‌سازی مشکلات در جامعه و در نسل جوان یأس و ناامیدی ایجاد کند و آدرس غلط بدهد که اگر می‌خواهید مشکلات برطرف شود چاره‌ای ندارید جز اینکه به پای میز مذاکره بیایید.

هیچ مشکلی با مذاکره با آمریکا حل نخواهد شد

این کارشناس سیاسی بیان داشت: اینجاست که باید بدانیم هیچ مشکلی با مذاکره با آمریکا حل نخواهد شد بر اساس تجربه ثابت شده که کلید هر مشکلی در دستان جوانان و مسؤولان دلسوز است و اگر اراده کنیم هر مشکلی را می‌توانیم حل کنیم زیرا ملتی که خدا را دارد برای حل مشکلاتش نباید به سمت طاغوت و ظالم برود چون اصلاً این سنت خدا نیست که بگوییم گره‌گشایی ما به دست آمریکا و اروپا است.

جوانی تأکید کرد: با اعتماد به نفس و خود باوری و اراده و با توسل به آموزه‌های انقلاب و توصیه‌های امام و رهبر می‌توانیم هر مشکلی را حل کنیم، امیدواریم در سال‌های آتی و چهل ساله دوم این پرچم به دست حضرت ولی‌عصر(عج) برسد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران در پایان خاطرنشان کرد: دشمنی که تصور می‌کرد ایران را به زیر می‌کشد آرزوهایش را به گور می‌برد ترامپ این اتفاق را تجربه کرد و قطعاً بایدن هم همین‌طور خواهد شد، بایدن گفت سیاست حداکثری فشار ترامپ شکست خورد ما به دنبال فشار هوشمند هستیم ما از اینجا به او پیام می‌دهیم که اگر به دنبال فشار هوشمند هستید اساساً در مقابل یک ملت هوشمند هم قرار دارید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها