انتشار کتاب صوتی «سرباز وطن» در بام ایران

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان از انتشار کتاب صوتی«سرباز وطن» مختص سوادآموزان و نابینایان در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۷۵۷
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ رهدار براتی  گفت:  تهیه و تدوین کتاب «سرباز وطن» از سوی نهضت سوادآموزی استان به نهضت سوادآموزی کشور پیشنهاد داده شد و این کتاب با همکاری کارگروه تالیف معاونت سوادآموزی استان‌های خراسان شمالی، سمنان، چهارمحال و بختیاری،کهگیلویه و بویر احمد، کرمان، قم، خراسان رضوی و جنوبی برای استفاده سوادآموزان تهیه و تدوین گردید.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: هم‌اکنون با همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کتاب «سرباز وطن» در قالب کتاب صوتی برای استفاده سوادآموزان و نابینایان سراسر کشور منتشر شد.

براتی خاطرنشان کرد: این کتاب در سه فصل آشنایی با زندگی سردار شهید قاسم سلیمانی از تولد تا شهادت، ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری سردار از نگاه مقام معظم رهبری و وصیت‌نامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تهیه شده است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری همچنین  از راه‌اندازی نخستین مرکز یادگیری محلی سوادآموزان مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

وی گفت: این مرکز با هدف ارائه خدمات آموزشی پایه و تکمیلی و آموزش‌های پس از سواد آموزی و آموزش مهارت زندگی فعال شده و علاوه بر نیاز سنجی آموزشی در زمینه مهارت‌های اساسی زندگی، آموزش های حقوق شهروندی و مهارتهای زندگی و اجتماعی نیز ارائه می شود.

ارسال نظرات