خبرهای داغ:
در سومین مرحله از گام سوم نهضت کمک مومنانه انجام شد:

توزیع 238 سری جهیزیه به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری در خراسان جنوبی

در راستای سومین مرحله از نهضت کمک مومنانه، امروز در مراسمی ۲۳۸ سری جهیزیه به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسانی جنوبی بین نیازمندان مناطق مرزی استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۲۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در سومین مرحله از گام سوم کمک‌های مومنانه در استان؛ امروز در مراسمی در حسینیه جماران بیرجند، ۲۳۸ سری جهیزیه به همت قرارگاه عملیاتی شهید ناصری بین نیازمندان مناطق مرزی استان توزیع شد.

سردار تناکی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی در این مراسم اظهار داشت: مسئولیت اصلی قرارگاه شهید ناصری امنیت خراسان جنوبی است و بهترین راه به امنیت پایدار رسیدن، محرومیت زدایی از منطقه است.

وی مطرح کرد: در ۴ سال ماموریت قرارگاه، کار‌های خوبی در آبخیزداری، مسکن بهزیستی، بسته‌های معیشتی، احداث مدارس، ضدعفونی معابر روستایی و شهری انجام شده و بیش از یک هزار و ۵۰ سری جهیزیه در چهارسال اهدا شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید ناصری خراسان جنوبی افزود: تامین این جهیزیه‌ها در راستای رزمایش کمک مومنانه، از سوی نیروی زمینی سپاه پاسداران به نیابت از رهبر معظم انقلاب و با همراهی خیران بوده است.
 
سردار تناکی ادامه داد: امروز ۲۳۸ سری جهیزیه شامل ۹ قلم کالا از جمله یخچال، فرش، اجاق گاز، سرویس قابلمه و چینی، پتو و بخاری است که به نوعروسان شهرستان‌های نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه اهداء می‌شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها