تجلیل بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان از خانواده شهدا

مسئولان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با دو خانواده شهید والامقام روستای چشمه چنار و تنگاری دیدار و از آنها تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۷۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, جانشین بسیج جامعه زنان به همراه مسئول فرهنگی جامعه زنان در منزل دو مادر شهید سید کامل خیری و شهید داد الله اسدپور (خبیری)، از شهدای والامقام روستای چشمه چنار و تنگاری حضور یافته و با خانواده این شهیدان بزرگوار دیدار و با اهدای لوح و هدایایی از آنها تجلیل کردند.

جانشین بسیج جامعه زنان سپاه فتح استان، با اشاره به این که فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان‌دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است.
 خدیجه هادی پور ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان، روایت زندگی این خانواده های مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده‌اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت‌گزاران و مسئولین نظام دانست.

 وی امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تأکید کرد: شهیدان والامقام، دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود را که جانشان بود، در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

در پایان با اهدا لوح سپاس به نیابت از فرمانده سپاه فتح استان از مادران شهدا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار