خبرهای داغ:
شهردار شاهین شهر خبر از فعال بودن بیست و یک پروژه عمرانی شاخص در سطح شهر داد.
کد خبر: ۹۳۲۰۸۹۴
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، احمدرضا پری تبار در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: علی رغم مشکلات اقتصادی حاکم خوشبختانه شهرداری شاهین شهر با توکل بر خداوند متعال، مساعدت اعضای شورای اسلامی شهر، همیاری مسؤولان ارشد و همکاری کارکنان و کارگران شهرداری توانسته بیست و یک پروژه عمرانی شاخص را در سطح شهر اجرا نماید.

وی در ادامه پروژه هایی نظیر عملیات زیرسازی مسیر متروی شاهین شهر- اصفهان، بوستان بزرگ حافظ شمالی، جاده سلامت، بوستان رضوی، ورزشگاه فاز پنج گلدیس،بدنه سازی مسیل، بوستان های فرعی های شرقی خیابان شهید بهشتی، پیاده رو سازی معابر سطح شهر،تعریض پل هسا، ساماندهی کندروی غربی بلوار شهیدصیاد شیرازی، محل استقرار فلافل فروشی ها، جدول گذاری و کانیو گذاری، ترمیم قنوات سطح شهر، عملیات اجرایی ارتقاء تصفیه تکمیلی پسآب را از مهمترین پروژه های عمرانی در سطح شهر عنوان نمود.

وی گفت: خوشبختانه حدود پنجاه درصد از این پروژه ها رو به اتمام هستند که ان شاء الله اوایل سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

پری تبار به فضای سبز شاهین شهر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با همت و تلاش سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهرداری فضای سبز شهر در سال جاری توسعه چشمگیری داشت که این مهم سرانه فضای سبز برای هرشهروند را به 21 متر مربع (استاندارد جهانی) رساند.

شهردار شاهین شهر تقویت ناوگان حمل و نقل شهر را یکی ار دغدغه های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: امسال طی جلسات متعدد با مسؤولان کشوری و تخصیص اوراق مشارکت به ارزش 50 میلیارد تومان برای تجهیز ناوگان گامی نوین در راستای حمل و نقل شهری برداشتیم.

وی در ادامه با بیان اینکه با مصوبه شورای اسلامی شهر نسبت به بازسازی 13 دستگاه اتوبوس فرسوده با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال اقدام شد گفت: خوشبختانه با رایزنی های متعدد با مسؤولان مربوطه توانستیم مجوز بازسازی 30 دستگاه اتوبوس فرسوده دیگر را اخذ نماییم.

شهردار شاهین شهر به فعالیت های فرهنگی در شهر اشاره نمود و اظهار کرد: سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری با توجه به محدودیت های کرونایی توانست بیش از 300 برنامه فرهنگی، هنری ، ورزشی و آموزشی را در فضای مجازی به شهروندان ارائه نماید.

وی ایجاد و راه اندازی فرهنگسرای مجازی(برای نخستین بار در استان اصفهان)، اتاق ویژه خبرنگاران، ایجاد زیرساخت های فنی و نرم افزاری را از دیگر اقدامات اجرا شده و یا دردست اجرا درحوزه های فرهنگی عنوان نمود.

پری تبار به فعالیت های شهرداری در زمان ایام حساس کرونا اشاره کرد و گفت: چاپ و نصب بیش از 2 هزار متر مربع بنر آموزشی و آگاهی رسانی در سطح شهر، ساخت حدود 100 کلیپ ورزشی، آموزشی فرهنگی و اجتماعی ، تهیه و توزیع 10 هزار بروشور آموزشی، پوشش خبری و تجلیل از مدافعان سلامت و خانواده های آنان را برخی از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شاهین شهر عنوان نمود.

مدیریت هزینه ها نقطه مثبت این دوره از شورا است

علی فتحی رئیس شورای اسلامی شاهین شهر در ادامه گفت: به راستی خبرنگاران سفیران حرکت های فرهنگی،اجتماعی و سیاسی جامعه هستند که واقعیت های جامعه را به مسؤولان انعکاس می نمایند.

وی در ادامه به چالش های دوره پنجم شورای اسلامی شاهین شهر اشاره کرد و افزود: با شروع به کار این دوره دو اتفاق متأسفانه شهر و شهرداری را دچار مشکل نمود یکی ابلاغ طرح تفضیلی و کاهش تراکم ساختمان ها و دیگری تصویب برنامه ششم توسعه توسط مجلس شورای اسلامی که در آن حق آلایندگی به شهر و ارزش افزوده صنایع اطراف شاهین شهر کاهش چشمگیر پیدا نمود.

فتحی تصریح کرد: در این شرایط نامساعد بهترین راه مدیریت هزینه ها بود که با این اقدام در گام نخست توانستیم 5 اتوبوس جدید را خریداری و به ناوگان حمل و نقل اضافه نماییم.

رئیس شورای اسلامی شاهین شهر به پروژه های عمرانی و فرهنگی و دیگر اقدامات عام المنفعه در سطح شهر اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: خداوند را شاکریم که با عنایاتش توانستیم علی رغم شرایط نامساعد خدمات شایسته را برای شهروندان فهیم ارائه نماییم.

وی در بخشی از سخنان خود به تهیه سریال 13 قسمتی در شاهین شهر و استفاده چهل درصدی از عوامل و بازیگران شهر در این سریال اشاره نمود و گفت: ان شاء الله با تهیه این سریال ظرفیت های مختلف شهر بیش از پیش به سمع و نظر مردم کشور خواهد رسید.

فتحی با بیان اینکه در سال آینده شاهین شهر میزبان مسابقات ارتش های جهان خواهد بود افزود: ما می توانیم از این فرصت طلایی برای شناساندن بیشتر شهر و همچنین پتانسیل های موجود، برای مردم جهان نیز استفاده نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها