آغاز دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان با عنوان "گیلداد"

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان گفت: تیم‌ها در بازه زمانی ۴۵ روزه فرصت دارند ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۰۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سجاد ستوده صبح امروز در آئین افتتاحیه دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان تحت عنوان گیلداد اظهار داشت: نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان سال گذشته به شکل متمرکز و حضوری در اوایل بهمن ماه برگزار شد اما امسال به‌دلیل شیوع کرونا شکل برگزاری رویداد تغییر کرد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان تحت عنوان "گیلداد" خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه از 13 دی امسال تا 10 بهمن‌ ماه فرصت داشتند که ایده‌های خود را در موضوعات مطرح شده رویداد ارسال کنند.

وی مسائل اجتماعی استان، معضلات اجتماعی، افرایش نرخ ازدواج، کاهش نرخ طلاق، مسائل عمومی استان و بخش دیگر در حوزه شهید سلیمانی را جزو موضوعات دومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج گیلان برشمرد و افزود: بخش‌های مختلف این رویداد شامل بازی‌های موبایل، انیمیشین، نماهنگ، مستند و فیلم کوتاه است.

ستوده با بیان اینکه حدود 105 اثر از 14 شهرستان گیلان در قالب‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شد و مورد ارزیابی قرار گرفت تصریح کرد: از این تعداد، 86 طرح برای مسابقه انتخاب شدند و شرکت‌کنندگان رویداد تولید محتوای دیجیتال استان نیز 16 تا 45 ساله هستند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به حضور 270 نفر شرکت‌کننده در قالب تیم‌های مختلف در این رویداد خاطرنشان کرد: این تیم‌ها در بازه زمانی 45 روزه فرصت دارند که با کمک و همراهی مربیانشان، ایده‌های خود را تبدیل به محصول کنند.

وی به فرصت‌هایی که در پایان این رویداد در اختیار تیم‌های شرکت‌کننده و برترین‌ها قرار می‌گیرد اشاره و بیان کرد: در پایان این فرصت برای تیم‌ها وجود دارد که از وام‌های پارک علم و فناوری بهره‌مند شوند و جوایز نقدی برترین‌های رویداد قابل توجه خواهد بود و بستر ارائه محصولات به سرمایه‌گذاران نیز فراهم می‌شود.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه قدس گیلان با اشاره به ضرورت شبکه‌سازی تیم‌ها در حوزه تولید محتوا خاطرنشان کرد: کمک به شبکه تولید محتوا و ارتقاء عملکرد فنی آن‌ها و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد برای تیم‌های حاضر در این رویداد از جمله برنامه‌هایی است که تدارک دیده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات