خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت چهلمین روز عروج آیت الله مصباح یزدی عضو فقید خبرگان رهبری در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۰۹۵۸
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازقم، مراسم بزرگداشت چهلمین روز ارتحال فیلسوف مجاهد علامه آیت الله محمد تقی مصباح یزدی، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

این مراسم با حضور آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان، برخی از اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب در قم، علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه و قشر‌های مختلف مردم در جوار مزار ایشان در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

در این آیین آیت الله حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به بیان فضایل مرحوم آیت الله مصباح یزدی پرداخت و گفت:این حکیم مجاهد در عمل به تکلیف الهی و خدمت به اسلام و قرآن و مکتب نورانی اهلبیت با اخلاص تلاش می‌کرد.

وی افزود: علامه مصباح یزدی (ره) در تولید اندیشه‌های دینی و تربیت شاگردان ممتاز و اثرگذار پیشرو بود.

رئیس جامعه مدرسین با بیان این که خدمات و مبارزات ایشان با رژیم ستمشاهی هیچگاه از یاد‌ها نمی‌رود، ادامه داد:عده‌ای زحمات این عالم را زیر سوال می‌بردند و سعی داشتند مبارزات ایشان را از یاد نسل امروز ببرند.

آیت الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) و عضو فقید مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل یک دوره بیماری شامگاه جمعه دوازدهم دی ماه در ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر این عالم مجاهد پس از تشییع در تهران و مشهد صبح روز پانزدهم دی ماه پس از تشییع بر روی دستان مردم قدرشناس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) و در جوار استادش آیت الله بهجت به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها