چهارمین مرحله از رزمایش مومنانه به همت حوزه 5 سپاه ناحیه عمار مشهد برگزار شد

چهارمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه تحت عنوان پویش #مثل_پدر همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و به نام و یاد سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی به همت حوزه 5 سپاه ناحیه عمار مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۲۳
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ چهارمین مرحله رزمایش مومنانه با کمک‌های خیرین در ایام الله دهه فجر با اهدا ۲۰۰ بسته کمک معیشتی با ارزش ۱۰۰ هزار تومان شامل دو عدد ماکارونی، یک بسته لوبیا، یک بسته عدس، دو عدد روغن مایع، نیم کیلو سویا، یک عدد رب قوطی، یک عدد مایع دستشویی در بین خانواده نیازمند حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

میلاد شارعی فرمانده حوزه ۵ ناحیه عمار بیان کرد: در اولین قدم قرارگاه صراط با کمک بسیجیان پایگاه‌های حوزه ۵ راه اندازی شد.

شارعی بیان کرد: در این قرارگاه قدم‌های موثری برای ایجاد لبخند و شادی برای خانواده‌هایی که تحت تاثیر کرونا شرایط سختی داشتند، برداشته شده است.

وی گفت: در این قرارگاه چندین پویش با عناوین مختلف برای کاهش آلام خانواده‌های نیازمند برگزار شد.

فرمانده حوزه ۵ ناحیه عمار هدف از راه اندازی این قرارگاه را الگو قرار دادن حاج قاسم سلیمانی که مرد میدان بودند، عنوان کرد و افزود: برای ترویج کار‌های خوب و هدفمند کردن کمک‌های لیست منظمی از خانواده‌های نیازمند تهیه شده است و طی چهار مرحله به این خانواده‌ها کمک ارسال شد.

وی بیان داشت: نذر قربانی اول هر ماه، محرومیت زدایی، تعمیرات، تذکر لسانی، پخش نان رایگان در روز ۲۲ بهمن از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته است

وی اظهار امیدواری کرد: با تشکیل مجمع خیرین کمک‌های بیشتری دریافت و زمینه برای خدمات بهتر به نیازمند فراهم شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها