خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

دل بستن به غرب و بیگانگان کاری بیهوده است

امام جمعه موقت بیرجند گفت: کشور ایران هیچگاه در انتظار غربی ها و تصمیم گیری آمریکا نمی ماند.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۵۱
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امام جمعه بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه (۲۴ بهمن) ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن گفت: مردم آگاهانه با تمام مشکلات و با عقاید مختلف علیرغم وجود کرونا با رعایت شیوه‌های بهداشتی شرکت کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه پیام حضور مردم در این راهپیمایی پشتیبانی از دین، انقلاب و ولایت فقیه بود، درخصوص جایگاه کنونی آمریکا افزود: افول آمریکا علیرغم پوشاندن مسائل مشخص است و در این موقعیت که تمام نگاه تحلیل گران سیاسی دنیا به موضع گیری آمریکا به ایران است، کشور ما هیچ گاه در انتظار غربی‌ها و تصمیم گیری آمریکا نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه پیام ما به جوامع لیبرال و غرب گرا در قالب راهپیمایی ٢٢ بهمن و سفر رئیس مجلس به روسیه بیان شده، که همان دل بستن به غرب و بیگانگان کاری بیهوده است، گفت: حضور مردم در راهپیمایی به دولت هم این پیام را می‌دهد که گرانی‌ها و مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت است و باید این مشکلات حل شود.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه ارتباط کشور ما با کشور‌های منطقه بسیار مهم است افزود: ایران با کشور روسیه تجربه همکاری در سوریه و تلاش در جهت نابودی داعش داشته و دنیا باید بداند ایران قادر است معادلات منطقه را تغییر دهد و با کشور‌های مختلف در جایی که منافع مشترک دارد به نفع کشورمان و منطقه گام بردارد.

حجت الاسلام نوفرستی همچنین از نقش سرداران بزرگ ایران همچون شهید سلیمانی در تامین امنیت کشورمان گفت و آن را بسیار ارزشمند دانست.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها