اظهارات فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع مردم روستای بنه بلوط

فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع مردم روستاهای موگرمون حضور یافت و ضمن روشنگری دستاوردهای انقلاب اسلامی توصیه هایی نیز در خصوص رونق تولید داشت.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۷۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سرهنگ پاسدار روح الله ویسی در نشست صمیمی با مردم روستاهای بخش موگرمون در روستای بنه بلوط گفت: این انقلاب محصول خون هزاران شهیدی است که برای به ثمر رساندن انقلاب از خون خود گذشتند تا امروز ما طعم شیرین استقلال، آزادی و امنیت را بچشیم.

وی افزود: اگر به گذشته قبل از انقلاب مروری کوتاه داشته باشیم می بینیم روستاهای ما در حسرت یک جاده خاکی و آسفالت بودند و حتی داشتن آب شرب سالم و بهداشتی و سایر امکانات برای آنان غیر ممکن بود ولی به برکت انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته شاهد تحولات اساسی در حوزه های مختلف هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: متاسفانه به دلیل عدم خدمات رسانی به روستاها از سوی عوامل رژیم ستمشاهی عمق محرومیت ها چنان زیاد است که هر اندازه که مسئولان ما خدمات رسانی کنند شاید در چشم مردم ناچیز جلوه کند ولی باز هم باید شاکر انقلابی باشیم که امروز بهترین خدمات را به دل روستاهای آورد که شاید آرزوی مردم بود.

وی افزود: تکیه بر شعار ما می توانیم یکی از مهمترین رمز های موفقیت ما در چهل سال گذشته بوده است که با وجود همه تحریم ها و مشکلات اقتصادی توانستیم با عبور از گردنه های سخت با مقاومت و پایداری در مقابل تمام حربه های دشمنان بایستیم.

ویسی اظهارکرد: بیانیه گام دوم انقلاب در عصر کنونی راهبردی عظیم برای تعالی و نشر ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی است که باید همه برای تعالی و گسترش آن اهتمام جدی به خرج دهند.

وی در ادامه گفت: شما کشاورزان و دامداران باید توجه داشته باشید که نقش مهمی در فرایند چرخه تولید دارید و باید بر اساس شعار سال گام های اساسی بردارید و نقش تولیدی خویش را به درستی اجرایی کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات