خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان خبر داد

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در همدان

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۰۸۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۸

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره نویسی در همدانمحمد برخوردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح کیفی مصاحبه‌گران، نویسندگان و علاقمندان به تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی یک دوره کارگاه تخصصی آموزش مصاحبه و تدوین تاریخ شفاهی و خاطره‌نویسی دفاع مقدس در همدان برگزار می‌شود.

وی گفت: این دوره که تعداد محدودی ثبت نام کردند توسط دکتر امیر محمد عباس نژاد در روزهای ۲۸ و ۲۹ بهمن ماه برگزار می‌شود و در پایان دوره به افراد گواهی اعطاء می‌شود.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به داوری بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس در همدان گفت: داوری بیست و دومین کنگره «شعر دفاع مقدس» ویژه استان همدان، با حضور داوران استانی؛ صادق ارشی، حجت یحیوی، مهدی طراوتی توانا، مریم برزگر برگزار شد.

وی افزود: ۲۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال شده بود که از این تعداد ۱۰ اثر منتخب به جشنواره کشوری ارسال می‌شود که اختتامیه و معرفی برگزیدگان اسفندماه در شهرستان بهار برگزار می‌شود.

برخوردار گفت: بیست و دومین کنگره شعر دفاع مقدس آذر ماه امسال و با موضوعات نقش دفاع مقدس در تداوم آرمان‌های انقلاب اسلامی (تقارن چهل‌سالگی انقلاب)، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (لبنان، بوسنی، یمن، سوریه و...)، دفاع مقدس و جنگ نرم، مدافعان سلامت، دفاع مقدس و حوزه‌هایی از قبیل؛ شهدای شاخص، شاعران شهید، زنان شهیده و ... برگزار شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار