خبرهای داغ:
نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج):

طلاب و روحانیون بسیجی در همه عرصه ها تا به امروز خوش درخشیده اند

حجت الاسلام رحمت الله صادقی گفت: بعد از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و خاموش کردن فتنه ها، روحانیون و طلاب بسیجی بودند که جزء راهنمایان و روشنگران قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۳۳
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام والمسلمین صادقی در آیین افتتاح  پایگاه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون آیت الله ادیب در حوزه علمیه سفیران هدایت حبیب آباد برخوار گفت: در انقلاب نقش روحانیون برجسته بود و طلایه داران انقلاب اسلامی بودند. کسانی بودند که اول جلو می رفتند و دیگران پشت سر آنها حرکت می کردند همانند حضرت امام خمینی (ره) که همگام پشت سر ایشان حرکت می کردند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و خاموش کردن فتنه ها، روحانیون و طلاب بسیجی بودند که جزء راهنمایان و روشنگران قرار گرفتند.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: طلاب و روحانیون بسیجی در همه عرصه ها تا به امروز خیلی خوش درخشیده اند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه در بحث کرونا طلبه های بسیجی خواهر و برادر در بیمارستان ها، آرامستان ها، غسالخانه ها و مکان هایی که مردم از آن حراس داشتند می رفتند، عنوان کرد: آنها مشغول خدمت جهادی به مردم و بیماران کرونایی بودند و اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از آنان تقدیر کردند یکی از افتخارات است.

وی در پایان گفت: در کمک های مومنانه، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و دیگر مکان ها ما نقش طلاب و روحانیون بسیجی را به صورت برجسته می بینیم و به چشم مشخص است.

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (غج) استان اصفهان در سخنرانی خود در آئیین افتتاح ایین پایگاه بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک نعمت است برای ایرانیان، عنوان کرد: وظیفه ما در برابر نعمت های الهی همچون انقلاب، دیدن و متوجه آن شدن است.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی افزود: امام خمینی (ره) یک نعمت الهی بود که آمد و انقلاب کرد و ذائقه ها را تغییر داد. کار امام خمینی (ره) مانند کار پیامبر اسلام (ص) بود که تحولی در جامعه به وجود آورد.

وی با بیان اینکه مردم قبل از انقلاب در اوج تبلی قرار داشتند، اظهار کرد: ما در آن زمان منتظر بودیم که حتی یک آفتابه را برای ما بسازند تا با آن به سرویس بهداشتی برویم!

نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تاکید کرد: امام خمینی (ره) کاری کرد که همین جوانان شروع به تلاش، کوشش، زحمت و مجاهدت کنند و ما را به جایی رساندند که جزء ۶ کشور روی کره زمین به لحاظ هسته ای، یازدهمین کشور به لحاظ علمی و دیگر رتبه های خوب را شدیم.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی تصریح کرد: امام خمینی (ره) ذلت ایران را به مقاومت تبدیل کرد و ذائقه مردم را تغییر داد؛ ما در قبل از انقلاب بر سر کوچک ترین موضوعی تسلیم بودیم.

وی در پایان با بیان انیکه بعد از پیروزی انقلاب، ما ۸ سال با تمام دنیا جنگیدیم و شهید تقدیم این انقلاب و اسلام کردیم که یک وجب از خاک سرزمینمان را به تصرف خود در نیاوردند، عنوان کرد: این همان روحیه جهاد و مقاومت است که بعد از انقلاب در مردم به وجود آمد و باعث تغییر در جامعه شد؛ ۸ سال مقاومت ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی یکی از بزرگتری افتخارات ایران بعد از انقلاب است.

در پایان این مراسم، حجت الاسلام علیزاده به عنوان مسئول پایگاه بسیج طلاب و روحانیون آیت الله ادیب شهر حبیب آباد معرفی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار