خبرهای داغ:
سخنران ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان برخوار:

انقلاب اسلامی ایران به تمام دنیا صادر شده است/ آمریکا دیگر ابر قدرت جهان نیست

سخنران ویژه مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دولت آبادبرخوار گفت: ایران اکنون در حال به عهده گرفتن مدیریت دنیا است و در این زمان و ساعتی که قرار داریم باید بدانیم که آمریکا دیگر ابر قدرت جهان نیست!
کد خبر: ۹۳۲۱۱۳۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، حجت الاسلام سید محسن مرتضوی، سخنران ویژه مراسم جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در مرکز شهرستان برخوار (دولت آباد) با اشاره به فرمایشی از امیرالمومنین (ع) گفت: امیرالمومنین حضرت علی (ع) خطاب به مردم گفتند که مردم با حکومت من بسازید که اگر نسازید هجاج بر شما مسلط خواهند شد و همین هم شد.

وی ادامه داد: اگر ما هم علی رقم مشکلاتی که وجود دارد در کشور با این حکومت و انقلاب نسازیم و خدایی نکرده به تماشای ماهواره ها و شبکه های خارجی ضدانقلاب بنشینیم و تفکر آن ها را الگو بگیریم و تحت تاثیر صحبت های آن ها قرار بگیریم، بیگانگان و کفار بر ما حاکم خواهند شد.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه خیلی از چیز ها را ما میدانیم اما فراموش کرده ایم، عنوان کرد: در قرآن بیان شده است که یادآوری کنید و این یادآوری باعث شکر گذاری می شود.

مقایسه ایران زمان گذشته با زمان فعلی بی انصافی است

سخنرانی ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان برخوار با بیان اینکه بی انصافی است اگر کسی زمان فعلی یعنی انقلاب را با زمان حکومت شاه مقایسه بکند، اظهار کرد: یک روزی ما پزشک از هندوستان و پاکستان و بنگلادش برای درمان وارد ایران می کردیم ولی اکنون ما قطب پزشکی در خاورمیانه هستیم و بعضا از اروپا برای درمان به کشور ما می آیند.

وی تصریح کرد: ایران سومین کشور در پیوند اعضا در دنیا است که عمده آن در شیراز انجام می شود. همچنین سیزدهمین کشور در حوزه دندانپزشکی در دنیا هستیم.

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه تا سال ۱۳۵۷ هیچ اختراع ثبت شده ای توسط یک ایرانی نداشته ایم، عنوان کرد: اکنون به لطف انقلاب اسلامی ایران و خون شهدا، ۶ هزار اختراع ثبت شده را داریم. مدال های رنگارنگی که در زمان شاه اصلا نداشتیم و اکنون پر از مدال و مقام و قهرمانی هستیم.

سخنرانی ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان برخوار خاطر نشان کرد: اولین باری بود که مواضع آمریکا توسط یک کشوری مورد هدف قرار گرفت! ما پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی را به شکلی ساقط کردیم که دنیا هنوز متعجب است.

وی افزود: اخیرا اسرائیل اعلام کرد که ایران ابر قدرت است و ما جرأت حمله به ایران را نخواهیم داشت.

استقلال ایران؛ نعمتی که همگان در پی آن هستند

حجت الاسلام مرتضوی با بیان اینکه مسئله استقال بسیار مهم است، اظهار کرد: کشور ژاپن هیچ اختیاری از خود ندارد و در اختیار آمریکایی ها است. چندین سال پیش یکی از فرماندهان ارشد نظامی ژاپن اعلام کرد که ما حاضریم اقتصادمان را با استقالی که ایرانی ها دارند معاوضه کنیم.

وی بیان کرد: ایران اکنون در حال به عهده گرفتن مدیریت دنیا است. در این زمان و ساعتی که قرار داریم باید بدانیم که آمریکا دیگر ابر قدرت جهان نیست!

حجت الاسلام مرتضوی گفت: به فرموده امام خمینی (ره) که گفتند انقلاب اسلامی ایران باید صادر شود به تمام دنیا اکنون می توان گفت که این انقلاب به تمام دنیا صادر شده است و اکنون الگوی مقاومت و استکبار ستیزی هستیم.

سخنرانی ویژه مراسم ۲۲ بهمن در مرکز شهرستان برخوار اظهار کرد: خانواده های شهدا باید خوشحال باشند که خون شهدای آن ها در حال ثمر دادن است و اگر ما در وضعیت بد اقتصادی قرار داریم، تقصیر بی بصیرتی ما است. وقتی ما کشور را دست یک مشت واداده آمریکا و غرب بدهیم که آن ها برای مذاکره لَه لَه بزنند، معلوم است که وضعیت ما این است.

اگر مسئولین به حرف رهبری گوش می دادند، وضعمان این نبود

وی افزود: اگر مسئولین حرف رهبر و ولی را گوش می دادند، قطعا اقتصاد ما هم حرف اول را در دنیا می زد و این اتفاق هم خواهد افتاد. همانگونه که نیروهای مسلح ما گوش به فرمان ولی هستند و اکنون افتخار آفرین این سرزمین!

حجت الاسلام مرتضوی در پایان با بیان اینکه آمریکا اعلام کرد که بعد از توافق هسته ای با ایران، راه نفوذ را در این کشور هموار کردیم، عنوان کرد: بخاطر همین نفوذ و مذاکره و برجام بود که سردار دلها، عزیز تر از جانمان و شهید فرخی زاده و دیگر عزیزان را از دست دادیم.

ارسال نظرات