خبرهای داغ:

بمناسبت ماه رجب، طرح ذبح گوسفند قربانی در شاهرود

شاهرود_ذبح گوسفند قربانی و توزیع آن بین نیازمندان بمناسبت فرارسیدن ماه رجب و به نیت سلامتی و تعجیل در فرج آقا امام زمان (عج) و رفع بیماری کرونا به همت مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین صورت گرفت.
کد خبر: ۹۳۲۱۱۹۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
بمناسبت ماه رجب، طرح ذبح گوسفند قربانی در شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، محمد ابراهیمی گفت: با شیوع بیماری کرونا، بسیاری از خانواده‌ها از این شرایط آسیب دیده و لازم است مورد حمایت قرار گیرند.
مدیرموسسه فرهنگی بین الحرمین طرح ذبح قربانی بمناسبت فرارسیدن ماه رجب را بهانه‌ای جهت همدلی و دستگیری نیکوکاران جامعه از خانواده‌های نیازمند عنوان کرد و افزود: این طرح بهانه‌ای برای همدلی و دستگیری نیکوکاران و خیرین جامعه از نیازمندان و در راستای تجلی یافتن صفات نیکی از جمله احسان و فداکاری در دلهاست.
وی با اشاره بر اینکه تجلی و نهادینه شدن صفات نیک در وجود انسان مبنی برکسب آن صفات است ادامه داد: جهت تجلی یافتن صفات نیک در وجود انسان، هر شخص باید توشه‌ای از این صفات را از قبل کسب کرده باشد که دستگیری از نیازمندان جامعه و کمک به رفع مشکلات این قشر نمونه‌ای از این صفات نیک و پسندیده محسوب می‌شود.
ابراهیمی ادامه داد: گوسفند‌های قربانی با رعایت نکات بهداشتی، در قالب ۴۰ بسته به همراه مواد غذایی، بین نیازمندان و فقرا توزیع شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها