خبرهای داغ:
اختیارِ نداشته و آمال برباد رفته:
آقایان با اختیارِ نداشته کشور را تا تسلیم شدن پیش بردند حالا فکر کنید اختیار رهبری را هم به یک رییس جمهور بدهند چه فاجعه‌ای که رقم نمی‌خورد.
کد خبر: ۹۳۲۱۲۴۲
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

بیماری بی اختیاری باید درمان شود؟!


روسای جمهور و برخی از مسئولان کشور که با رای مردم انتخاب می‌شوند قبل از انتخابات با شعار‌های زیبا قرار است ایران را گلستان کنند و هیچ کارتن خوابی وجود نداشته باشد. بعد از اینکه دور دوم توانستند رای مردم را در سبد خویش بریزند بیماری بی اختیاری به سراغشان می‌آید و خواهان اداره کشور بر مبنای نظر شخصی هستند یعنی برای پوشاندن کار نادرست خویش یک معبر غیر قانونی طلب می‌کنند.

طیف‌های مختلف که بیش از ۴۲ سال در انقلاب بالاترین پست‌های سیاسی و امنیتی بودند همواره با شعار آبادانی می‌آیند و هنگام رفتن تمام کم کاری‌ها را به نظام ربط می‌دهند. اصولا بیماری بی اختیاری سراغشان می‌آید.

برخی پا را فراتر می‌گذارند و خواهان کاهش اختیارات رهبر انقلاب هستند تا اختیارات قانونی را سلب و به رییس جمهور واگذار نمایند. برجام که دولت روحانی مبتکر آن بود و در حقیقت باز آفرینی قرارداد سعدآباد است، اگر اختیارات رهبری را سلب می‌کردند برجام یک دو سه اجرا می‌شد. هسته‌ای متوقف و برای رضایت کدخدا ایران موشکهایش را نیز نابود می‌کرد.

گروه‌های مقاومت خلع سلاح می‌شدند و آن زمان آمریکا به بهانه حمله به یک کشتی و ناو یا انفجار در نزدیکی کنسولگری حمله نظامی به ایران را آغاز می‌کرد. ایران تنها را، تکه پاره می‌کردند. آذربایجان کردستان خوزستان و ... از ایران جدا می‌کردند. آقایان با اختیار نداشته کشور را تا تسلیم شدن پیش بردند حالا فکر کنید اختیار رهبری را هم به یک رییس جمهور بدهند چه فاجعه‌ای که رقم نمی‌خورد.

هر کاندیدای ریاست جمهوری می‌آید ابتدا به آزمایشگاه بفرستند تا بیماری بی اختیاری نداشته باشند و مجلس هم تست روانشناسی برای وزرا بگذارد تا مبتلا  نشده باشند.

دولتمردان به همراه وزارتخانه هایشان همین اختیارات را که ۹۲ درصد ثروت کشور در اختیارشان است پاسخگو نیستند. اختیار ندارند برادر وزیر و وکیلشان تا کنون بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان اختلاس کردند. اختیار ندارند یک خانم در معاملاتشان به برکت شما بی اختیار‌ها ۷ هزار میلیارد تومان بر می‌دارد و از کشور خارج می‌شود.

باید اختیارات رییس جمهوری را کاهش داد، رییس جمهور به دلیل قدرت بالا در حاکمیت نه به مجلس پاسخگو می‌باشد نه بابت تخلفاتش بعد از مسئولیت پاسخگو است. باید فکری اساسی کرد. اگر می‌دانید اختیار ندارید وارد نشوید در باغ سبز به مردم نشان ندهید. اگر می‌دانید هیچ اختیاری ندارید و تدارکاتچی هستید هنگام انتخابات برای کرسی ریاست جمهوری آشوب و بلوا راه نیندازید. اگر اختیار ندارید بروید در گوشه‌ای خلوت کنید تا کمی وجدان درد نداشته شما آرام باشد.

نگارنده: صادق چگینی
ارسال نظرات
پر بیننده ها