خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین افتتاحیه راهیان نور مجازی بسیح دانش آموزی:
اصغری گفت: راهیان نور، سفر معنوی به منظور جلوگیری از تحریف‌های دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های برهه‌ای مهم از تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۴۵
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۵


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین افتتاح راهیان نور مجازی بیان کرد: دفاع مقتدرانه و عزتمندانه شهدا ثمرات فراوانی داشته و تلاش ما این است که دانش آموزان از این اتفاقات ذهنیت واقعی بسازند.

وی گفت: حضور در مناطق عملیاتی باعث می‌شود تصویری از شهیدان این مرز و بوم در ذهنشان نقش ببندد. به همین منظور ۲۷ و ۲۸ بهمن ماه، در دنیای مجازی سفر راهیان نور را تجربه خواهیم کرد. این فرصت بهانه خوبی است برای اینکه یاد و خاطره شهدا و مسیر نورانی و مقدس انقلاب زنده بماند.


اصغری در ادامه اضافه کرد: قرار است همه ما الگو‌هایی را برای خود داشته باشیم و با الگو برداری در قالب کلیات نظام، نقشه راه خود را ترسیم و مسیر محکم و استواری را به سمت معنویت پیش بگیریم.
 
برگزاری مجازی راهیان نور با محوریت پیشگیری از تحریف دفاع مقدس

اصغری بیان کرد: آن‌هایی که در این مسیر ماندند، هنوز هم برای تنومند شدن نهال کاشته شده در سال ۵۷ مقتدرانه ایستادگی کرده وتلاش می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش قزوین گفت: این سفر معنوی به منظور جلوگیری از تحریف‌های دفاع مقدس و تبیین ارزش‌های برهه‌ای مهم از تاریخ انقلاب است. برای رسیدن به سر منزل مقصود اصلی خود لازم است در راستای ترسیم نقشه امام (ره) پیش برویم.


وی تصریح کرد: ۸ سال دفاع مقدس به جهت دوره عمیق و تاثیر گذار در تاریخ کشور، نقطه کانونی قابل توجهی است. وظیفه ما بعنوان دستگاه تعلیم و تربیت نظام این است که باید در شناساندن این ارزش‌ها تمام همت و توان خود را به منظور تبیین دوران زرین و پرافتخار این مملکت بکار گیریم.

ب/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها