با اجرای 700 متر لوله گذاری و اتصال به شبکه آب شهری؛

کیفیت آب روستای محمودآباد خاورشهر ارتقاءیافت

کیفیت و کمیت آب آشامیدنی روستای 2500 نفری محمودآباد با اجرای 700 متر لوله گذاری و اتصال به شبکه آب شهری خاورشهر، بهبود یافت.
کد خبر: ۹۳۲۱۳۸۷
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج، مدیر امور آبفای خاورشهر شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری با اعلام این خبر گفت: این طرح توسعه شبکه از مخزن آب آغاز شد و با اجرای 700 متر لوله گذاری از جنس چدن داکتیل و قطر150 میلی متر در جاده خاورشهر به محمودآباد،  در میدان امام حسین(ع) این روستا خاتمه یافت.

بهروز محمدزاده با اشاره به اینکه این روستا 550 مشترک دارد افزود: این خط لوله جدید، آب آشامیدنی با کیفیت مخزن آب خاورشهر که ازخط انتقال سد ماملو تامین و تغذیه می شود را به روستای مجمودآباد  منتقل می کند و کمیت و کیفیت آب آشامیدنی این روستا 2500 نفری را بهبود می بخشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح توسعه به صورت امانی و با هزینه کرد اعتباری افزون بر 80میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران- شهرری انجام شد و به بهره برداری رسید.

خاورشهر با جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در 11کیلومتری جنوب شرق تهران در مسیر بزرگراه امام رضا(ع)واقع شده است و امور آب و فاضلاب این شهر به 9 هزار و 21 اشتراک آب شهری و روستایی خدمات رسانی می کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار