جانشین سپاه انصار المهدی (عج) خبرداد:
زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: توزیع 6 هزار بسته معیشتی به نیازمندان جامعه از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۳۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: در قالب مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه ۶ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان استان زنجان توزیع می‌شود.
 
آغاز توزیع 6000 بسته معیشتی در استان زنجان

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی از دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز شده است، ادامه دارد: این بسته‌ها در بین نیازمندان شناسایی شده توزیع می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در قالب رزمایش کمک مومنانه همچنین جهیزیه در استان توزیع می‌شود که قرار است تا پایان سال نیز ۲۵۰ سری جهیزیه جدید در بین جامعه هدف توزیع می‌شود.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ۱۵۰ سری جهیزیه در استان زنجان در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع شده است، افزود: سپاه و بسیج همواره پای کار بوده و با اجرای طرح شهید سلیمانی، محرومیت زدائی و آبرسانی خدمات ارزشمندی را در استان زنجان ارائه کرده است.

طهماسبی خاطرنشان کرد: ۲۳۵ پروژه محرومیت زدایی در استان زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و در اختیار مناطق محروم استان قرار گرفت.

وی گفت: این پروژه‌ها در حوزه‌های آب محرومیت زدایی و اشتغال افتتاح شده است که دستاورد‌های مطلوبی برای استان زنجان محسوب می‌شود.
ارسال نظرات