به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر صورت گرفت؛
به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر مسئولان بسیج رسانه با خانواده شهید حسن هادی دیدار داشتند.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۵۳
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به مناسبت میلاد حضرت زهرا و روز مادر مسئولان بسیج رسانه با خانواده شهید حسن هادی دیدار داشتند.

شهید حسن هادی خبرنگار صدا وسیما بود که سال ۶۵ در شلمچه به شهادت رسیدند.

 

 دیدار مسئولان بسیج رسانه با خانواده شهید حسن هادی

دیدار مسئولان بسیج رسانه با خانواده شهید حسن هادی

 شهید حسن هادی که از ابتدای جنگ تحمیلی در جبهه ها حضور داشت در "عملیات خیبر" مقدمات مستند عظیم "روایت فتح" را کلید زد.حسن را باید راوی دلداده حماسه دفاع مقدس و در عین حال رزمنده بی ریای محبوب آن سالها دانست که دوربین و میکروفن او را از خط و خطر دور نکرد.

"باران و آفتاب بهاران را دیده ای که چگونه درهم می آمیزند؟ حسن اینگونه بود در گریه می خندید و در خنده می گریست. دلی دریایی داشت، مطمئن و آرام بود اگرچه امواج بی قراری بی تابانه خود را به ساحل بلند سینه ستبرش می کوبید؛ بی قرار و بی آرام! تخریب چی بود، طلبه بود، هنرمند بود، ورزشکار هم بود. نگاهش به مهربانی باران بود و خنده اش به گرمای آفتاب. پناه آرام و مفرح دره های سبز را با خود داشت."
 

اینها کلام شهید سید مرتضی آوینی در وصف "شهید حسن هادی" است که زبان صادق و بی پیرایه شهیدی به وصف شهید دیگری گویا شده و حکایتی از عظمت شهیدی دارد که در روزهای ابتدایی کربلای 5 بار سفر را جانانه بست و دیگر نگاهی به ما نکرد. حسن واقعا بی قرار و بی آرام بود گویی عمر خود را کوتاه می دید که آنچنان بی صبری و بی قراری می کرد. از همان زمان که تقدیر نوجوانی اش تحصیل در هنرستان کارآموزی و شاگردی شهید رجایی بود خیلی بزرگ از سن شناسنامه ای در تکاپو بود.

ارسال نظرات