خبرهای داغ:
طی مراسمی با حضور فرمانده نیروی انتظامی فارس از جمعی از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی شیراز تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۳۲۱۴۷۷
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مراسم تجلیل از پاسداران کمیته انقلاب اسلامی شیراز، با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از پاسداران کمیته انقلاب در مجتمع طلائیه این كلان‌شهر برگزار شد.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در این مراسم كه به‌صورت ویدئو کنفرانس و همزمان با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی(ره) گفت: پاسداران کمیته انقلاب اسلامی وقتی که به گذشته خود نگاه می‌کنند، می‌بینند که در لحظه به لحظه خدمت خود مؤثر بوده‌اند و به این خدمت افتخار می‌کنند.

حبیبی با تأکید بر لزوم ثبت و انتشار اقدامات و خاطرات پاسداران کمیته انقلاب اسلامی در جامعه، افزود: اقدامات و خاطرات شما باید با همت و برنامه‌ریزی‌های لازم از طرف ما ثبت و به نسل‌های جدید انتقال یابد، چرا که در غیر این صورت دشمنان وقایع را به شکلی که دوست دارند، انتقال می‌دهند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، به تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر پاسداران کمیته انقلاب و همچنین پاسداران و پیشکسوتان این عرصه لوح تقدیر اهدا و از آنان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.    

منبع: ایکنا

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها