خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه غدیر تبریز:

دروغ، اتهام زنی و تحریم شیوه دشمن برای مقابله با نظام است

تبریز- مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تبریز گفت: بیان داشت: جنگ، تحریم، ترور، دروغ، نفرت پراکنی و اتهام زنی شیوه دشمن زبون برای حذف نظام ولایی ما بود.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۰۶
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رحیمعلی طالعی در همایش یاوران انقلاب گفت: اقتدار نظام، رهبر و ملت ما نسبت به گذشته بیشتر شده است چنانچه پیام رهبر فرزانه انقلاب به آمریکا، که شرط مذاکره را ایران مشخص می کند نشان از همین اقتدار و صلابت است.
 وی افزود: ایشان شرط دیگر مذاکره را حذف همه تحریم‌ها بیان می‌کند و این برنامه راستی آزمایی، برای طرف مقابل است که عملاً معادلات غرب و غرب پرستان داخلی را برهم زده است.
 مسئول نمایندگی سپاه غدیر اظهار داشت: مقام معظم رهبری در ارسال پیام به روسیه نیز اقتدار نظام و افول شیطان بزرگ را گوشزد می‌کند و می‌فرماید: نظم نوین جهانی بدون محوریت آمریکا رقم خواهد خورد، همچنین پیام دیگر معظم‌له به مردم عراق نیز نشان از پیوند خون ایرانی و عراقی و درنهایت نقش بر آب کردن توطئه‌های قماربازان جهانی حکایت دارد.
حجت‌الاسلام طالعی به روش دشمن برای مقابله با نظام مقتدر اسلامی اشاره کرده و بیان داشت: جنگ تحریم، ترور، دروغ، نفرت پراکنی و اتهام زنی شیوه دشمن زبون برای حذف نظام ولایی ما بود و با سازش، انعطاف‌پذیری و مذاکره کاری از پیش نخواهیم برد اگر روش های تهاجمی را پیش نگیریم.
 وی در پایان صحبت های خود افزود: انتخابات پرشور و انتخاب خوب، به ظهور دولتی جوان و انقلابی خواهد انجامید که از دشمن نترسیده و با اطاعت از ولی‌فقیه، مجاهدانه وارد میدان شده و ملت خود را باور داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها