خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین:
تقوی گفت: شاهد فعالیت ۲۴ مرکز در سطح استان قزوین هستیم که با توجه به نیاز شهروندان انتظار می‌رود راه اندازی بیشتر این دفاتر را شاهد باشیم.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۲۰
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، عمران تقوی معاون برنامه ریزی، آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان قزوین در حاشیه آئین افتتاح دفتر خدمات الکترونیک قضایی گفت: تسهیل دسترسی به خدمات قضایی بخشی از هدف‌گذاری تعیین شده در راستای تحقق عدالت الکترونیک است که امروز ضمن افتتاح یکی دیگر از دفاتر خدمات قضایی، شاهد فعالیت ۲۴ مرکز در سطح استان قزوین هستیم که با توجه به نیاز شهروندان انتظار می‌رود راه اندازی بیشتر این دفاتر را شاهد باشیم.

عمران تقوی همت آبادی افزود: با ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از تراکم و ازدحام جمعیت و رفت و آمد مردم در محاکم قضایی کاسته و ارایه خدمات دستگاه قضا و رسیدگی به درخواست‌ها و پرونده‌ها تسریع می‌گردد.

این مقام قضایی کاهش اطاله دادرسی را یکی از مهمترین دستاورد‌های این خدمت دانست و افزود: کاهش مراجعه شهروندان به محاکم، کاهش اتلاف زمان و هزینه‌های مراجعین، شفاف‌سازی فرآیند‌های رسیدگی و افزایش کارآمدی دستگاه قضایی از جمله محاسن فعالیت این دفاتر است.

تقوی در پایان، از آغاز به کار باجه خدمات الکترونیک قضایی در زندان بوئین زهرا جهت دسترسی سریع‌تر و راحت‌تر زندانیان به این خدمات خبر داد.

گفتنی است بیست و چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در آدرس قزوین بلوار انصارالحسین نبش فلکه اول مینودر (لوازم خانگی) مستقر می‌باشد.

۱۰۱۰/د ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها