به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر مسابقات والیبال و هفت سنگ خواهران بسیجی در سالن ولایت ناحیه مقاومت بیج شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۲۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت  گرامیداشت چهل و دومین دهه فجر انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقات دوستانه والیبال و هفت سنگ بین خواهران بسیجی حوزه های  مقاومت بسیج حضرت زینب سلام الله علیها شهر فارسان و فاطمه زهرا سلام الله علیها شهر جونقان برگزار گردید.

در این مسابقات که در دو گروه سنی نوجوانان و بزرگسالان برگزار شد بیش از 30 ورزشکار شرکت کردند که نهایتا ازتیم برتر والیبال و همچنین نفرات اول تا سوم در رشته هفت سنگ  با اهداء لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

 فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران فارسان در خصوص این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات که با استقبال خوب بسیجیان همراه شد گرامیداشت ایام الله دهه فجر و همچنین یاد و خاطره شهدای انقلاب بود و در هنگام برگزاری مسابقات رعایت و حفظ شیوه نامه های بهداشتی برای بسیجیان و ورزشکاران در اولویت قرار داشت و تمامی ورزشکاران قبل از ورود به سالن ورزشی توسط متخصصین تب سنجی و تست شدند تا خدایی ناکرده هیچ فرد مشکوک و یا ناقلی وارد نشود و سلامت ورزشکاران به خطر نیفتد.

وی گفت: به برکت این انقلاب فرصت برای بانوان و خواهران جامعه مهیا و عرصه برای بروز استعداد های مختلف بانوان فراهم است و این نعمتی است که به برکت وجود این انقلاب فراهم شده است. ان شالله بتوانیم راه شهدای انقلاب و مقاومت را تا پایان قدرتمندانه ادامه دهیم.

ارسال نظرات