خبرهای داغ:
مسئول خبرگزاری بسیج قزوین عنوان کرد؛

نقش رسانه ای روابط عمومی سپاه استان قزوین در دهه فجر

انصاری ضمن اشاره به برنامه های روابط عمومی سپاه استان، نقش رسانه ای این معاونت را بسیار برجسته تر از سال های گذشته خواند.
کد خبر: ۹۳۲۱۵۳۹
|
۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

نقش رسانه ای روابط عمومی سپاه استان قزوین در دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ایام دهه فجر و طلوع انقلاب، امسال با تمام شرایط خاص و پیچیده کرونایی، با استقبال و حضور پرشور و دلگرم کننده مردم روبرو بود. مراسمی در قالب رژه خودرویی و موتوری که بنا به مصوبات و دستورالعمل های ستاد ملی کرونا و ستاد استانی کرونا با نظم خاصی برگزار شد.

اما پیش از آن در طول روزهای دهه فجر، برنامه های مختلفی از سوی سپاه استان قزوین اجرا شد که این برنامه ها بنا به نوع فعالیت و قشر مربوطه، متنوع و در حوزه های مختلف به اجرا درآمد.

هادی انصاری مدیر مسوول خبرگزاری بسیج قزوین در گفتگو با خبرنگار این رسانه با اشاره به اجرای میزگردهای بسیج در خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: یکی از برنامه های روزهای دهه فجر برگزاری میزگردهای مختلف با حضور مسوولان ارشد استان در خبرگزاری بسیج قزوین و به همت روابط عمومی سپاه استان قزوین بود.

وی گفت: کاری متفاوت از سال های گذشته که با محوریت مطالبات مردمی، استانی، بررسی عوامل و علل آسیب های اجتماعی با حضور صاحبنظران و مسوولان استان، معرفی چهره های نخبه بسیجی استان، تبیین فعالیت های بسیج استان در اقشار مختلف اجرا شد.

انصاری اظهار کرد: همچنین نگاه سیاسی به مسائل روز جامعه از دیدگاه نخبگان سیاسی سپاه و بسیج استان، نقش سپاه و بسیج در محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال در استان، نقش سپاه و بسیج در ایجاد زیرساخت های استان، تبیین جایگاه سپاه و بسیج از نگاه مسوولان و مردم استان و محوریت های مختلف دیگر از دیگر اهداف برگزاری این میزگردها در خبرگزاری بسیج قزوین بود.

مدیرمسوول خبرگزاری بسیج قزوین در ادامه با اشاره به نتیجه و خروجی این نشست ها عنوان کرد: بررسی ماهانه مسائل مطرح شده از سوی خبرگزاری با ایجاد ارتباط دو سویه با دستگاه مورد نظر و اطلاع رسانی جامع، شفاف و صادقانه همچون گذشته از اهداف مهم این برنامه ها بود.

انصاری گفت: به اذعان مدعوین و میهمانان محترم، خبرگزاری بسیج قزوین، رسانه ای صادق است که با اجرای تمام ویژگی های یک رسانه آنلاین، توانسته علاوه بر کمیت، ویژگی مهم کیفیت را نیز جامه عمل بپوشاند و این مهم، از اهمیت ویژه ای برای یک رسانه پویا و جوان برخوردار است.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار