خدمت همچنان ادامه دارد

بسیج ادارات در کنار مردم محروم منطقه ممبی بهمئی

هفتمین اردوی جهادی و میز خدمت بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه محروم ممبی از توابع شهرستان بهمئی برپا شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۴۲
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

به گزارش بسیج ادارات به نقل از خبرگزاری فارس :هفتمین اردوی جهادی و میز خدمت بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه محروم ممبی از توابع شهرستان بهمئی برپا شد.
خدمت همچنان ادامه دارد/ بسیج ادارات در کنار مردم محروم منطقه ممبی بهمئی

 هفتمین اردوی جهادی و میزخدمت بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کم‌توسعه وصعب‌العبور پهنک از بخش ممبی شهرستان بهمئی روز 22 بهمن و در راستای کمک به کار آمدی نظام اداری کشور و بهبود وضعیت مردم با حضور مسولین استانی و شهرستانی به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان برگزار شد.

در این اردوی جهادی که امام جمعه و فرماندار شهرستان حضور داشتند،سرهنگ ارژنگ تندپور با اشاره به اینکه خدمت همچنان ادامه دارد، گفت:گروه جهادی بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد پیگیر مطالب به حق مردم منطقه محروم ممبی است.

 مسئول بسیج ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در این میز خدمت گفت: سرکشی از خانواده معظم شهدا آغاز و شروع بکار این گروه جهادی بوده سپس با حضور مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد یک باب منزل مسکونی برای یک خانواده مدجو و تحت پوشش افتتاح شد.

این مسئول افتتاح یک طرح اشتغالزایی در منطقه ممبی را از دیگر اقدامات این گروه جهادی دانست و گفت: در این اردوی جهادی اکیپ پزشکی هم حضور داشت و اقدام به ویزیت رایگان مردم این منطقه کرد.

 وی تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن انقلاب در روستا، توزیع 160 بسته حمایتی، توزیع 150 بسته فرهنگی و نوشت‌افزار در مناطق کم توسعه پهنک بخش ممبی شهرستان بهمئی دیگر اقدامات صورت گرفته بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان راه ارتباطی، آب شرب، بهداشت و درمان، نبود دکل مخابراتی و عدم اجرای طرح هادی را از مشکلات اساسی منطقه بیان کرد و یادآور شد: انتظار می‌رود مسولین توجه ویژه‌ای به حل مشکلات منطقه داشته باشند.

  تندپور از مسولین و مدیران استانی و شهرستانی که در این اردوی جهادی و میزخدمت حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد و ضمن گلایه از مدیرانی که حضور نداشتند، از همه مسولین تقاضای حضور در بین مردم و حضور چهره به چهره با مردم را داشت و گفت: مدیران در این اردوهای جهادی از نزدیک درد و دل و درخواست‌ها مردم را بشنوند و کار جهادی را سر لوحه چند مدت مدیریتی خود قرار دهند.

ارسال نظرات