با پیگیری بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امیرالمومنین(ع)

مشکلات زیرساخت های اربعین در استان ایلام رفع می شود

مشکلات زیرساخت های اربعین در استان ایلام، در کارگروه حمل و‌نقل بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور مدیران استانی بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۶۵۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵
مشکلات زیرساخت های اربعین در استان ایلام، در کارگروه حمل و‌نقل بسیج مهندسین عمران و معماری با حضور مدیران استانی بررسی شد.

در این نشست، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری، به بیان مشکلات زیرساخت های اربعین در حوزه راه با استناد به تصاویر و مستندات سال های گذشته پرداخت و بر تسریع در برطرف نمودن نقاط حادثه خیز ، گره های ترافیکی، تکمیل تقاطع های غیرهمسطح و‌تونل های در دست اقدام تاکید کرد.

در ادامه این‌ جلسه مهندس دوستی نیا معاون ساخت و‌توسعه راه های اداره کل راه و‌شهرسازی استان ایلام ‌بیان داشت:تونل آزادی  توسط دو پیمانکار همزمان از سمت ایلام و‌سرابله در حال تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی پروژه می باشند و کنارگذر جنوبی شهر ایلام به طول سه کیلومتر در مرحله برگزاری مناقصه است و تونل های قطعه اول بزرگراه اربعین حدفاصل ایلام تا صالح آباد حفاری شده اند و در مرحله لاینینگ می باشند.

در ادامه مهندس دشتی پور از اداره حمل و نقل جاده ای به ضرورت تکمیل تصفیه خانه فاضلاب پایانه مهران ، احداث سایه بان و نصب دستگاه های مه پاش و ۱/۵ میلیارد اعتبار جهت تکمیل ۴۰۰ چشمه سرویس بهداشتی تاکید کرد. 
 
ارسال نظرات