خبرهای داغ:
مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار خبر داد
بهار- مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار از دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدای روستای آبرومند توسط بسیجیان این پایگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۲۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱

دیدار و دلجویی از خانواده‌های شهدای روستای آبرومندبهرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: بسیجیان پایگاه شهیده موسوی با خانواده‌های معزز شهدای روستای آبرومند دیدار کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

وی افزود: شهدا در راه  انقلاب از جان شیرین و همسر و فرزندان خود گذشتند و ما امروز امنیت و آسایش خود را مدیون فداکاری‌های خانواده شهدا هستیم.

مسئول پایگاه شهیده موسوی شهرستان بهار عنوان کرد: به مناسبت این ایام دیدار با خانواده‌های شهید «محمد علی وزینی»، «حمید شیرزادی» و «حسین بهرامی» و دلجویی از مادران و همسران شهدا و غبار روبی و گلباران مزار شهدا در راستای بزرگداشت شهدا برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و احکام در سطح حلقه‌های صالحین و تقدیر از بانوان جوانی که صاحب سه فرزند و بیشتر هستند و با لبیک به فرمایشات رهبری در بحث فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی اقدام کرده‌اند از دیگر برنامه‌های این پایگاه بود.

بهرامی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «حاج قاسم سلیمانی» به فعالیت‌های اجرایی در راستای طرح شهید «سلیمانی» اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری بسیجیان و کادر درمان روستای آبرومند در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون بسیجیان فعال بوده و ویزیت و نگهداری از بیماران در منازل و تهیه سبد کالا و داروها و احتیاجات برای اعضای این طرح با کمک بسیجیان انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات