خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد:

فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه تمدید شد

اسدآباد-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از تمدید فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۲۶
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲

فرصت ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه تمدید شدسرهنگ افشین یاری در گفت  گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: مالکان موتورسیکلت‌های رسوبی تا پایان بهمن ماه فرصت ترخیص موتورهای خود را دارند.

وی بیان داشت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی که از ۱۸ آبان ماه سال جاری آغاز شده بود تا پایان بهمن ماه تمدید و همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد افزود: این طرح شامل موتورسیکلت‌هایی می‌شود که قبل از سال ۹۹ به پارکینگ منتقل شده‌اند و محاسبه هزینه پارکینگ بر اساس تعرفه سال ۹۴، بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی و امکان پرداخت اقساطی جرایم معوقه از جمله مزایای این طرح است.

وی تصریح کرد: در این طرح تسهیلات ویژه‌ای برای رعایت حال شهروندان و تسهیل و تسریع در فرایند ترخیص در نظر گرفته شده و براساس آن امکان ترخیص موتور سیکلت‌های رسوبی بدون پلاک، بدون بیمه نامه، گواهینامه و همچنین تقسیط جرایم نیز فراهم شده است.

یاری با بیان اینکه تاکید و اهتمام جدی پلیس برای سهولت در ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی است، یادآورشد: از مالکان و متصرفان می‌خواهیم به منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح هرچه سریع‌تر به مراکز پلیس+۱۰ درسطح شهرستان مراجعه و نسبت به رفع توقیف وسیله نقلیه خود در فرصت باقی مانده اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات