خبرهای داغ:
همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع حکم ماموریتی برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است و همه مسئولان باید به عنوان رسالت آن را نصب العین کارهای خود قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۳۰
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴

بیانیه گام دوم انقلاب حکم ماموریتی برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها استبه گزارش خبرگزاری بسیج، نشست سیاسی بصیرتی بسیجیان گردان ۱۵۶ امام حسین(ع) شهرستان ملایر با حضور کارکنان و بسیجیان این گردان و با سخنرانی سرهنگ پاسدار فارسی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این مراسم با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امسال چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب است و این عدد نشان از پختگی و تکامل نظام اسلامی بعد از چهار دهه عمر خود دارد.

وی افزود: از مهمترین وظایف همه دستگاه‌ها در زمینه بزرگداشت انقلاب اسلامی این است که دستاوردهای این انقلاب بعد از چهار دهه در همه حوزه‌ها برای مردم تبیین شود.

دانشیار دانشگاه ملایر دستاوردهای امنیتی و  علمی را از مهمترین دستاوردهای بی‌نظیر انقلاب دانست و ابراز داشت: ملتی که در تمام زمینه‌ها وابسته و اجیر اجانب بود توانست با دست خالی بعد از چهار دهه به قدرت بزرگ جهانی در زمینه دفاعی و نظامی و علمی تبدیل شود به نحوی که هیچ قدرت دیگری نتواند به او تعدی کند.

وی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حفظ انقلاب و ارزش‌های آن را مهمترین ماموریت و برنامه خود می‌داند و در همه حوزه‌هایی که به ماندگاری و تقویت انقلاب اسلامی منجر می‌شود ورود پیدا می‌کند.

فارسی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در واقع حکم ماموریتی برای همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها است و همه مسئولان باید به عنوان رسالت آن را نصب العین کارهای خود قرار دهند.

وی دشمنی‌ها با انقلاب اسلامی را طبیعی دانست و تصریح کرد: ذات دشمن دشمنی با این انقلابی است که در برابر هیمنه استکبار ایستادگی کرد و دست و پای او را از منافع فوق العاده کشور و حتی منطقه کم و کوتاه کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: مسئولین اگر می‌خواهند به راه سختی که این چهل سال برای کشور و انقلاب طی شد و به خون هزاران شهید کشور خیانت نکنند باید ارزش‌ها و شعارهای انقلاب را همچنان در جامعه و در قول و عمل خود زنده نگه دارند.

وی با تأکید بر لزوم آمادگی بیشتر در برابر دشمن خاطرنشان کرد: هر قدر فعالیت و تحرک دشمن بیشتر شود آمادگی و توان مقابله با آن نیز باید افزایش پیدا کند تا دشمن خیال نکند که با شهادت بزرگانی چون شهید «سلیمانی» و شهید «فخری زاده» می‌تواند به حیثیت دفاعی و علمی کشور ما صدمه بزند.

فارسی همچنین با اشاره به اهمیت انتخابات سال آینده ریاست جمهوری گفت: این انتخابات برای کشور و مردم حیاتی است و می‌تواند سرنوشت کشور را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه  همه نهادها و مردم باید در زمینه انتخابات به وظایف خود عمل کنند، گفت:  در واقع این انتخابات با رقم خوردن مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند کشور را به ساحل نجات برساند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات