آمران به معروف و ناهیان از منکر خاش به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، تذکر لسانی دادند.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۴۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۳

علیرضا هاشمی فر مسئول معاونت اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان خاش در حاشیه برگزاری ایستگاه سلامت و مشاوره در محلات آسیب دیده اجتماعی در گفتگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: اقدامات پیشگیرانه در جهت مقابله با بیماری کرونا با هدف پرکردن اوقات فراغت خانواده‌ها از سوی این معاونت با همکاری مدافعان سلامت و بهداشت و درمان و گروه طنز و نمایش گاندو در این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: در این ویژه برنامه فرهنگی که در قالب ساخت کلیپ و انیمشین انجام شده توصیه‌های بهداشتی برای در خانه ماندن و چگونگی بیرون رفتن از منزل برای خرید و حضور در بازار ارائه شده است.

وی با بیان اینکه با این اقدام مثبت از دریچه فضای مجازی مهمان خانه‌ها شده ایم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در این روز‌ها بیشتر خانواده‌ها در خانه حضور دارند باید برای نیاز‌های فرهنگی و سرگرمی آنان چاره اندیشی می‌شد که این ویژه برنامه‌ها در همین زمینه به اجرا در آمده است.

هاشمی‌فر با بیان اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر این شهرستان با تذکر لسانی به افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، تذکر می‌دهند، ادامه داد: همچنین به همت گروه‌های مختلف فعالان اجتماعی بخشی از برنامه‌های ادبی، هنری و دینی در قالب شبکه مجازی فرهنگ و هنر استان با عنوان بهاریه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش می‌شود.

وی گفت: در روز‌های دشوار کرونایی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی جهادگران بسیجی در نقاط مختلف این شهرستان افزون بر ۵۰۰ سبد کالا میان اقشار نیازمند توزیع کردند.

هاشمی فر با بیان اینکه برنامه‌های مختلف و بسیارزیادی در راستای محرومیت زدایی و خدمات رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی اجراء شده است، گفت:۴۰ گروه جهادگر بسیجی به استعداد ۷۴۵ نفر در ضد عفونی شهر و اماکن شهری و روستایی نقش آفرینی کرده اند.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه شهرستان خاش آموزش چهره به چهره مردم و برپایی ایستگاه سلامت و غربالگری را از دیگر اقدامات معاونت اجتماعی و امر به معروف و نهی از منکر سپاه این شهرستان در این ایام عنوان کرد.
ارسال نظرات