خبرهای داغ:

هدیه رهبر انقلاب به خانواده دارای فرزندان سه قلوی تبریزی

تبریز- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از تحویل هدایای رهبر انقلاب به خانواده دارای فرزندان سه قلوی تبریزی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۷۷
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد کلامی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این هدایا شامل چهار سکه بهار آزادی از سوی دفتر مقام معظم رهبری بود.

وی گفت: این نهاد در برنامه‌های حمایتی خود از خانواده‌های دارای فرزند چند قلو در قالب خدمات گوناگون و متنوع حمایت می‌کند.

کلامی با اشاره به حمایت کمیته امداد از خانواده‌های دارای فرزندان چند قلو ادامه داد: حمایت از این خانواده‌ها در قالب وام و تامین اقلام ضروری است و علاوه بر هدایای دفتر رهبر انقلاب، وام خرید مسکن و کمک معیشت بلاعوض نیز به این خانواده های مددجو پرداخت می شود.

وی گفت: خانواده‌های مددجوی دارای چندقلو نیازمند مراقبت و حمایت بیشتر هستند، تا به دلیل نداشتن تمکن مالی دچار مشکلات در امور نگهداری و مخارج زندگی فرزندان خود نشوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی افزود: با توجه به سیاست‌های جمعیتی ابلاغی مقام معظم رهبری و برای ترغیب خانواده‌ها به فرزندآوری، رسیدگی به امور این خانواده‌ها و ارائه خدمات به آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظرات