افتتاح پایگاه بسیج طلاب الزهرا خواهران ایوانکی

پایگاه بسیج طلاب وروحانیون الزهرا در مدرسه علمیه الزهرا شهر ایوانکی شهرستان گرمسار با پیگیری حوزه مقاومت بسیج اساتید، طلاب و  روحانیون شهید محلاتی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۹۴
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، از سمنان مراسم افتتاحیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید و در ابتدای این مراسم خواهر طلبه سعیدی مدیر مدرسه الزهرا س با عرض خیر مقدم به اهمیت حضور بسیج در مدارس علمیه پرداختند.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین چابک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار با اشاره به سوره آل عمران به ویژگی‌های بسیج و بسیجیان پرداخت.
وی خاطر نشان کرد:  ما امروز به این روحیه بسیجی نیازمند هستیم.
حجت الاسلام والمسلمین مرتضی کشمیر امام جمعه ایوانکی بسیج را طلایه دار کار فرهنگی در کشور بیان داشت و تفکر و روحیه بسیجی در زمان فعلی لازمه پیشرفت مادی و معنوی جامعه اعلام کرد.
سرهنگ پاسدار مهدی رضایی معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان  به ارتباط بسیج طلاب با اقشار و مجموعه‌های فرهنگی اشاره نمود و این ارتباط را حلقه وصل بین بسیج طلاب و عموم مردم بیان فرمودند.
سخنران پایانی این مراسم حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون با اشاره به اقدامات جهادی بسیج طلاب در موضوع خدمت رسانی خالصانه به بیماران کرونایی ، مواسات و کمک مومنانه و   تغسیل و تدفین  اموات کرونایی ، طلاب بسیجی را  یاری گر جامعه و مردم نامیده و فرهنگ و روحیه بسیجی را امری معنوی و موجب رضایت خداوند متعال دانستند.
در پایان این مراسم حکم مسئولیت فرمانده پایگاه  خواهر طلبه حیدری به وی اعطاء گردید.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار