سرهنگ دستجانی گفت:حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه رتبه نخست کشوری را در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین کسب کرد.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۳۵
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: این مهم بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین در وضعیت و عملکرد سال ۹۸ انجام شده است.
وی افزود: حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه با کسب موفق‌ترین حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات در سطح بسیج در جشنواره مذکور حاصل تلاش‌ها و عوامل انسانی مؤثر آن حوزه است.
وی بیان کرد: این حوزه در سال‌های ۹۸ و ۹۷ در جشنواره ملی مالک اشتر سپاه استان مرکزی حائز رتبه برتر شده بود.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس شهر صنعتی کاوه نیز گفت: کسب رتبه برتر کشوری این حوزه در جشنواره ملی مالک اشتر سازمان بسیج مستضعفین حاصل تلاش و همت مدیران و کارکنان در بررسی وضعیت و عملکرد سال ۹۸ است.
هادی ابراهیمی، مهم‌ترین برنامه‌های حوزه مقاومت بسیج کارگری و کارخانجات طریق‌القدس ناحیه ساوه را که منجر به کسب این رتبه شد را برگزاری سه دوره جشن خانواده با استقبال پرشور و رضایتمندی ساکنین شهر صنعتی کاوه عنوان کرد.
وی، برگزاری سه دوره مراسم صبحگاه مشترک نظامی و انتظامی در هفته دفاع مقدس، ارتباط مستمر و مداوم با مدیران واحد‌های تولیدی در توجیه مأموریت‌ها و اعلام آمادگی برای همکاری در زمینه‌های مختلف، ارتباط سازنده و تعامل خوب با مسئولین شهر صنعتی و کارگران در جهت کمک‌گیری در طرح شهید برونسی و شهید کریمی در حمایت از کالای ایرانی و رونق تولید و رفع موانع آن‌ها و تعامل سازنده با کمیته کارگری و امام‌جمعه ساوه در طرح مذکور از دیگر برنامه‌ها برشمرد.
ابراهیمی با اشاره به این‌که رویکرد این حوزه در اجرای برنامه‌های مختلف، ایجاد نشاط اجتماعی است، گفت: هماهنگی جهت بازدید واحد‌های دانش‌آموزی (برادران و خواهران) از واحد‌های تولیدی در طرح ایران یار، افتتاح ۶ پایگاه بسیج کارگری در واحد‌های تولیدی، برگزاری اجلاسیه باشکوه شهدای کارگری استان با همکاری مسئولین شهرستان و سپاه استان مرکزی با عنوان یادواره ۲۶۹ شهید کارگری در شرکت لاستیک پارس، تقدیر از کارگران، کمک به رونق تولید و رفع موانع تولیدی در راستای طرح شهید کریمی (۳۰ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف) موانع فرا روی تولید پیگیری و ضمن رفع مشکلات در مسیر رونق تولید این واحد‌ها تلاش شد.
وی، برگزاری ۲ دوره همایش تولید برای مدیران واحد‌های تولیدی و صنعتی و تقدیر و تجلیل از صاحبان صنایع، پیگیری و اخذ مجوز برای کارگاه‌های تسهیلگری در شهر صنعتی کاوه، توزیع ۱۵ هزار ماسک پارچه‌ای استریل شده رایگان و ۱۵ هزار ماسک با نرخ دولتی در ایام کرونا، کسب رتبه برتر مالک اشتر استان مرکزی در سال‌های ۹۷ و ۹۸، برگزاری دو دوره رزمایش پدافند غیرعامل و طرح خودحفاظتی (برگزیده بهترین پدافند غیرعامل استان مرکزی)، شرکت در طرح حاج قاسم سلیمانی با همکاری واحد‌های تولیدی با کمک نقدی و غیر نقدی در تهیه سبد حمایتی در شهر صنعتی و روستا‌ها و برگزاری دو دوره همایش مدیران برتر در عرصه‌های تولید را از دیگر برنامه‌های منتخب عنوان کرد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات طریق‌القدس شهر صنعتی کاوه در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به نام‌گذاری سال جاری به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری گفت: در سال جاری سعی شد که جامعه بسیجی در کنار جامعه کارگری با تشکیل حلقات صالحین در پایگاه‌ها بسیجی وار قرار گیرد.

ابراهیمی با اشاره به طرح شهید برونسی و طرح شهید کریمی افزود: طرح شهید برونسی با استفاده از ظرفیت بسیج و گروه‌های مردمی برای برطرف ساختن موانع تولید و آسیب‌های جامعه کارگری در این شهرستان با هدف تولید کالای ایرانی اجرا می‌شود.
ارسال نظرات