ساری-مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا افزود: دولت در حفظ مدیران ناکارآمد و فاقد صلاحیت اصرار داشته و توجهی نمی کند.چرا که برخی از این افراد نه تنها عزل نشدند بلکه به مسئولیت های مهم دیگری منصوب شدند.
کد خبر: ۹۳۲۱۸۸۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹

دولت درحفظ و انتصاب مدیران ناکارآمد مقبولیت نظام را هدف گرفته است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سیدامیر ساداتی کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه چهل و دومین سال انقلاب اسلامی از جهات مختلفی باعث افتخار و مباهات است، گفت: دستاوردها و پیشرفتهای انقلاب را حتی دشمنان این ملت نیز به آن اعتراف کردند که اگر بخواهیم این دستاوردها را شمارش کنیم باید لیست بلندی از مصادیق را برشمریم.

ساداتی کرمی به چالش ها و ضعفها هم اشاره کرد و افزود: نمی شود این ضعفها را نادیده گرفت و باید برای رفعشان برنامه ریزی و اسباب و عوامل بوجود آورنده این چالشها و مشکلات را مرتفع کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه در حال حاضر رسالت اصلی دلسوزان انقلاب باید رفع مشکلات باشد ، خاطرنشان کرد: عمده مشکلات در حوزه مدیریت اجرایی کشور است.

ساداتی کرمی چالش و ضعفهای عرصه مدیریت اجرایی کشور را در سه بخش  خلاصه کرد و با اشاره به مدیران دولتی ناکارآمد و بعضا فاسد ادامه داد: حضور این مدیران که البته برخی از آنان نیز توسط اراده انقلابی قوه عدلیه نظام به محکمه دادگاه کشانده شده اند، عمدتا مقبولیت و کارآمدی نظام را هدف قرار گرفته است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا افزود: دولت در حفظ این مدیران ناکارآمد و فاقد صلاحیت اصرار داشته و توجهی نیز به مطالبات مردم و دلسوزان و حتی مراجع تشخیص صلاحیت نمی کند. چرا که برخی از این افراد مورد نقد مردم نه تنها عزل نشدند بلکه به مسئولیت های مهم دیگری منصوب شدند.

ساداتی کرمی در ادامه سخنان خود توجه حداکثری دولت به قشر متمول و اشراف کشور، و کم‌توجهی به وضعیت معیشتی طبقه متوسط و کم‌برخوردار را یکی دیگر از چالش های عرصه مدیریت اجرایی کشور دانست و گفت: این‌رویه را بویژه در سیاست های اقتصادی دولتمردان می توان مشاهده کرد. وضعیت مفتضحانه و مشکوک بودجه ارائه شده دولت برای سال ۱۴۰۰ مصداق واقعی این سیاست های اقتصادی غلط و تورم زا است که درصورت عدم اصلاح، قطعا سفره مردم‌بویژه قشر متوسط و کم‌برخوردار را به شدت کوچکتر خواهد کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود  به ضعف جدی ماهیت کارشناسانه بسیاری از تصمیمات مهم در کشور در مدیریت اجرایی هم اشاره کرد و افزود: اجرای این تصمیمات تبعات بسیاری را بر زندگی مردم‌و مصالح کشور مترتب ساخته است. از جمله این تصمیمات و اقدامات غیر کارشناسی می توان به حذف کارتهای سوخت، پذیرش تعهدات متعدد هزینه زا برای کشور (از جمله توافقنامه پاریس که میتوان آن را یکی از مهمترین دلایل قطعی برق در ماههای اخیر قلمداد کرد)، توزیع ارز ۴۲۰۰تومانی برای خوراک سگ و گربه گرفته تا اقلام لوکس و غیرضرور، بی تدبیری و تصمیمات غلط در تامین نهاده های دامی، گرانی دفعی قیمت سوخت،از مصادیق این تصمیمات غلط است.

ساداتی کرمی در ادامه  علاج مشکلات کشور را روی کار آمدن یک دولت جوان حزب اللهی دانست و اضافه کرد: دولت جوان حزب اللهی باید  که پرچم‌دارمبارزه با فساد،حمایت از طبقه متوسط و محروم و ایجاد توازن بین توزیع امکانات و امتیازها و داشتن توان کارشناسی و نخبگانی برای فعال کردن ظرفیتهای اقتصادی باشد.

به گفته مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا با تحول مدیریتی می توان در چندسال آینده شاهد گشایش ها و تحولات شگفت آوری  در کشور بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها