دکتر محسن رضایی:

در دهه چهارم انقلاب با دو جنگ اقتصادی و تحریف مواجهیم

همایش بصیرتی با سخنرانی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۲۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  دکتر محسن رضایی  ضمن یاد آوری سالگرد عملیات پیروزمندانه  والفجر 8 بیان داشت: عملیات والفجر 8 مصداق بارز آیه« ان تنصروا الله ینصرکم » است در این عملیات ما با توکل برخدا و رعایت تمام تمهیدات و با سعی و تلاش بی وقفه رزمندگان خداوند نصرت خود را نصیب ما کرد .

دکتر رضایی همچنین ادامه داد: در طول تاریخ انقلاب می بینیم  هر جا از خود، صداقت و اخلاص نشان داده ایم دست غیبی مارا کمک نموده است .

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:در دهه چهارم انقلاب ما با دو جنگ بزرگ  اقتصادی و تحریف مواجه هستیم , که این دو جنگ کامل کننده یکدیگر می باشند.

وی ادامه داد: در جنگ اقتصادی و تحریم های اقتصادی همچنان که خود غربی ها میگویند هدف ایجاد نارضایتی و به درد کشیدن مردم یک حکومت می باشد و جنگ تحریف مانند  و سبب کم شدن اعتماد و اعتقاد مردم به نظام می گردد.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس افزود:همچنین که مقام معظم رهبری بیان داشتند اگر تحریف خنثی شود تحریم هم خنثی می گردد.

دکتر محسن رضایی در ادامه بیان داشت: در جنگ تحریف تمام  اعتقادات و اعتماد مردم قتل عام میشود و حقایق وارونه و واژگون  جلوه داده می شود. این دو جنگ جهت تکمیل نیازمند یک ستون پنجم بوده که این ستون پنجم در قالب نفوذی ها و بازیگرانی سیاسی که با تحلیل های غلط خود سبب تضعیف اراده مسئولین می گردند و رانت خواران به ایفای نقش می پردازد.

سرلشکر رضایی در آخر بیان داشت:امکانات و شرایط جمهوری اسلامی به مراتب بهتر از دوران اوایل انقلاب می باشد و نیازمند این است که با مدیریت صحیح و انقلابی از این گردنه عبور نماییم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار