خبرهای داغ:
سرهنگ سرباز گفت: تعداد بازدید های روز گذشته از پست های داخل کانال بسیج دانش آموزی و فرهنگیان سپاه استان در راستای راهیان نور، یک رکوردشکنی بی سابقه در تاریخ فضای مجازی استان است.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۶۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸

سرهنگ محمد سرباز مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اجرای راهیان نور دانش آموز مجازی استان قزوین بیان کرد: روز گذشته راهیان نور دانش اموزی مجازی استان قزوین آغاز شد که با همکاری و همیاری همه اعضا ستاد برگزاری راهیان نور استان و به ویژه روابط عمومی سپاه استان، بسیج فرهنگیان استان، قرارگاه فضای مجازی سپاه، مجموعه صداوسیما و معاونت اردویی و گردشگری سپاه، این برنامه ها با کیفیت بالا در زمان مقرر و با بهترین کیفیت برگزار شد و تاثیرات بسیار خوبی را به همراه داشت.

وی با اشاره به نکات قابل توجهی که برگزاری این اردوی مجازی با خود داشت گفت: بسیاری از رکودهای فضای مجازی استان با برگزاری این اردوی مهم شکسته شد، هم رکود تماشای آنلاین یک برنامه در پخش زنده و هم رکود بازدید غیرآنلاین یک برنامه در حقیقت رکورد ویدئویی در یک روز در سطح استان شکسته شد.

سرهنگ سرباز ادامه داد: روز گذشته ساعت ۹ صبح برنامه راهیان نور دانش آموزی افتتاح شد که تعداد تماشای آنلاین این برنامه ۲۲ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد بازدید غیرآنلاین این برنامه ۲۰۱ هزار ۷۰۰ نفر بود و این رکودشکنی باید در تاریخ فضای مجازی استان قزوین ثبت بشود و یکی از افتخارات بسیج دانش آموزی است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین در تشریح این برنامه تصریح کرد: ساعت ۱۱ صبح، از یادمان دهلاویه پخش آنلاین برقرار شد که تعداد تماشای آن ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد بازدید غیر آنلاین آن ۱۲۳ هزار و ۱۰۰ نفر بود. همچنین ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه پخش یادمان طلایه که تعداد تماشای آنلاین آن ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر و تعداد بازدید غیر آنلاین آن ۵۰ هزار و ۲۰۰ نفر بود.

سرهنگ سرباز ادامه داد: در ساعت ۱۹ برنامه شب خاطره از پادگان دوکوهه پخش شد که تعداد تماشای آنلاین آن ۱۱هزار و ۹۰۰ نفر و تعداد تماشای غیر آنلاین آن ۴۸ هزار و ۸۰۰ نفر بود که آمار بسیار قابل توجهی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کانال بسیج دانش آموزی در فضای مجازی بیش از ۳۳ هزار و ۳۰۰ نفر مخاطب دارد که از این تعداد حدود ۷۰ درصد این مخاطبین بسیج دانش اموزان و فرهنگیان استان قزوین در شبکه شاد فعال هستند. یعنی روزانه برنامه ها را دنبال می کنند، به اشتراک می گذارند و در پویش ها شرکت می کنند و این امار قابل توجه و بالا می باشد.

وی در خصوص تعداد بازدید ها اضافه کرد: تعداد بازدید هایی که ما روز گذشته از پست های داخل کانال داشتیم یک رکوردشکنی بی سابقه در تاریخ فضای مجازی استان است و ۲ میلیون ۱۴۵ هزار ۲۸۰ نفر دیروز از مطالب و محتوای موجود در کانال بسیج دانش آموزی و فرهنگیان بازدید کردند و ۲۶ هزار ۴۸۰ مطلب از کانال بسیج دانش آموزی و فرهنگیان استان قزوین به اشتراک گذاشته شده است و این یکی از بالاترین میزان های بازدید و اشتراک گذاری مطالب در یک کانال در فضای مجازی می باشد که رکود قابل توجهی برای مجموع استان قزوین می باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در پایان ضمن تقدیر از اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و معاونت پرورشی این اداره کل گفت: امیدوارم که امروز در دومین روز از برگزاری راهیان نور مجازی این رکودشکنی ها و افتخارآفرینی ها برای استان ادامه داشته باشد و برنامه های راهیان نور استان به بالاترین سطح کیفیت و بالاترین درصد رضایت از این برنامه توسط دانش اموزان برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها