سردار زهرایی در یاسوج عنوان کرد:

انعقاد تفاهم نامه محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی با 9 استان کشور

سردار زهرایی به انعقاد تفاهم‌نامه در حوزه مسکن، خدمت گذاری و بسته های مومنانه، اشتغال در ۹ استان اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه ها برای ظرفیت سازی است زیرا بسیج سازندگی در قالب تسهیل گری فعالیت دارد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۶۸
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد,سردار محمد زهرایی صبح امروز  با حضور در یادمان شهید گمنام سپاه فتح با ادای احترام به مقام شامخ شهدا ماموریت خود را در استان آغاز کرد.

نشست ویدئو کنفرانس با حضور سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور و سردار خرم دل و مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با  فرماندهان شهرستانی  برگزار شد.

 سردار محمد زهرایی در این نشست  با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد نهضت عاشورا است، گفت:  انقلاب اسلامی تفاوت ماهوی با دیگر انقلاب ها دارد در انقلاب اسلامی مردم پایه است، پارادایم امام خمینی (ره)  خدمت گذاری به مستضعفین به عنوان ولی نعمتان انقلاب است.

 وی با بیان اینکه بسیج شجره طیبه است و وقتی یک جریان معنوی راه اندازی از طریق یک  فرد معنوی باشد، نفس آن فرد با آن  جریان است، گفت: باید با کارآمدی به وظیفه خود مشروعیت ببخشیم.
 
سردار زهرایی با بیان اینکه باتوجه به سلسله مراتب ها بسیج استراتژیست و عمل کننده است، گفت: رهبر انقلاب به تبدیل  تهدید به فرصت اشاره کرده است در این راستان باید فرصت ها را شناخت و تهدید ها را تبدیل به فرصت کرد.
 
وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی در اوایل انقلاب پایه گذاری و سبب خدمت رسانی به جامعه شد و گفت : مجلس ۲ هزار میلیارد تومان برای بسیج سازندگی تصویب کرد اما با پیگبری های از طریق  دولت اعتباری اختصاص نیافت در این شرایط باید با حداقل امکانات تلاش کنیم.
سردار زهرایی با بیان اینکه بسیج سازندگی محصول یک تفکر جهادی بود عنوان کرد: امروز بیش از 12 هزار و 800 گروه جهادی جغرافیا محور داریم که در قالب 22 قشر بسیج فعالیت می‌کنند.

وی  با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید داشتند که فعالیت‌های جهادی هنرمندانه منعکس شوند گفت: نقشه راه جریان جهادی تا 10 سال آینده در حال تدوین است.
 
سردار زهرایی  با بیان اینکه فرماندهان شهرستانی می توانند اقدام به انعقاد تفاهم‌نامه و قرارداد برای محرومیت زدایی داشته باشند، عنوان کرد: باید مرجع مشخص برای کارهای جهادی وجود داشته باشد.
 
وی در ادامه از طرح شهدای جهادی در مجلس و دولت خبر داد و افزود: از سال گذشته در محرومیت زدایی، طرح جامع محرومیت زدایی  در روستا و شهر اجرایی شد، طرح یگان پهنه  بندی از دیگر طرح ها است.
 
وی  پروژه های آب روستایی، زیرساخت های اشتغال، جاده بین مزارع، پیگری امور فرهنگی و آموزشی را از اولویت های بسیج سازندگی در روستاها است، گفت:  بسیج سازندگی در نقشه بسیج و نقشه خود وظیفه مشخص دارد.
 
سردار زهرایی به انعقاد تفاهم‌نامه در حوزه مسکن، خدمت گذاری و بسته های مومنانه، اشتغال در ۹ استان اشاره کرد و گفت: تفاهم‌نامه ها برای ظرفیت سازی است زیرا بسیج سازندگی در قالب تسهیل گری فعالیت دارد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات