فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف 170 هزار لیتر سوخت قاچاق طی هفته گذشته خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۷۷
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸
سردار احمد طاهری در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج در زاهدان اظهار داشت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در نقاط مختلف استان به اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۴ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۶ دستگاه تریلی سوخت کش و ۶ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۱۷۰ هزار و ۷۵۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: این مقدار سوخت کشف شده شامل ۵۲ هزار و ۷۸۰ لیتر گازوئیل، ۵۵ هزار و ۷۷۰ لیتر بنزین،۶۰ هزار ۸۰۰ لیتر نفت و یک هزار و ۴۰۰ لیتر سایر فرآورده‌های نفتی بوده که در شهرستان‌های سراوان، بمپور، زاهدان و زابل کشف شدند.

سردار طاهری با اشاره به توقیف ۱۲ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق، خاطر نشان کرد: در این رابطه ۴ باند قاچاق سوخت منهدم و ۲۷ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با تأکید بر اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در جهت مبارزه با قاچاقچیان سوخت، تصریح کرد: یکی از رسالت‌های نیروی انتظامی برقراری نظم و امنیت عمومی است و پلیس با تمام توان و اقتداربا افرادی که بخواهند منابع و منافع ملی را به تاراج ببرند قاطعانه برخورد می‌کند.
ارسال نظرات