تبیین راهکار‌ بصیرت افزایی بسیجیان در شرکت نفت

شاهرود_جلسه هم اندیشی بسیجیان تاسیسات نفتی نیشابور، امام تقی و تاسیسات مشهد به میزبانی پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر نیشابور برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۲۲۰۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۶
تبیین راهکار‌های ارتقای بصیرت بسیجیان در شرکت نفت منطقه شمال شرقبه گزارش خبرنگار بسیج؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه شمال شرق در نیشابور گفت: مراسم گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت با اولین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت شهید فخری‌زاده مصادف شد بود که همین امر باعث شد تا این جلسه هم‌اندیشی را در قالب یک کرسی آزاد اندیشی برگزار کنیم.
حمید جهان‌بانی افزود: در این نشست با تاکید بر ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی بویژه مکتب سردار سلیمانی بر اجرای برنامه‌های اثرگذار و متنوع بویژه در فضای مجازی تاکید شد.
وی خاطر نشان کرد: همچنین مقرر گردید با هماهنگی و همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعی کنیم تا مجموعه‌ای از راهکار‌های عملیاتی ارتقای بصیرت بسیجیان به همراه دیدگاه‌های صاحبنظران متخصص، احصا، طبقه‌بندی و به بسیجیان ارائه شود.
جهان‌بانی تاکید کرد: برای دستیابی به این هدف، مقرر شد ضمن تحلیل اسنادی منابع و مراجع اسلامی و برگزاری جلسات هم‌اندیشی با حضور کارشناسان و استادان و صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی، دیدگاه‌های آن‌ها در خصوص موضوعات روز، گردآوری، طبقه‌بندی و ارائه شود.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر نیشابور گفت: در این جلسه تاکید شد که مهمترین راهکار‌های ارتقای بصیرت بسیجیان در "توجه به نقش مساجد، تحلیل تاریخی حوادث انقلابی و فتنه‌انگیز در طول تاریخ، گفتگو با نخبگان، توجه به نقش روحانیت، تقویت نقش متولّیان و فعالان فرهنگی، رصد کردن توطئه دشمنان و دشمن‌شناسی، افزایش اطلاعات سیاسی- اجتماعی بسیجیان، تقویت مبانی اعتقادی، تقویت معنویت و ارتباط با خدا در بسیجیان، سازماندهی، هدایت و ادارة فعالیت نیرو‌های بسیجی، تأمین زیرساخت‌ها مناسب، ایجاد نظام مشارکت جویی برای همکاری با سایر سازمان‌های
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار