دکتر ناصر شجاعی

۲۲ بهمن نمادی شد تا همگان بدانند معنای اتحاد را

کد خبر: ۹۳۲۲۰۷۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

دکتر ناصر شجاعی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: امروز برگی تازه از بزرگی انقلاب اسلامی ورق خورد.امروز تمام دنیا به چشمان متحیر همت و اتحاد و یکپارچگی را به نظاره نشستند.

وی بیان کرد: خدارا شاکر باشیم که باری دیگر توفیق پیدا کردیم تا در مسیر جشن انقلاب الله اکبر گویان قدم برداشته و به تمام جهان نشان دادیم که انقلاب اسلامی به معنای واقعی انقلاب اتحاد است.انقلاب اسلامی انقلاب دموکراسی ست.انقلاب اسلامی انقلاب بهترین هاست.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت در ادامه افزود: امروز برای همه تکلیف شرعی بود تا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در صحنه ی این راهپیمایی با شکوه حضور یابیم و نقطه ی امیدی باشیم برای تمام دلسوزان به این نظام و انقلاب.

دکتر ناصر شجاعی که خود از جامعه ی مخترعین و نخبگان ایران است در ادامه افزود:گاهی فاصله ی بین نور و تاریکی به قدر تار مویی می‌شود.نباید فراموش کنیم برای حفظ ارزش‌های این انقلاب چه جانها که فدا نشد و چه خون ها که بر زمین نریخت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات معاونت اجرایی امور دولت گفت: الحمدالله که خون شهید سلیمانی ها به ثمر نشسته؛ الحمدالله که فرزندان انقلاب قدر شناس‌ رهبر خود هستند. اما باز هم جای تاکید دارد بیان این مطلب که برای همه ی ما راه و روشنایی و نور فقط یک جمله است و آن اطاعت از رهبری حضرت آقا همواره برای ما مبین و روشن گر بوده اند.کافیست فقط اندکی تامل در بیانات ایشان داشته باشیم تا بتوانیم با یاری خداوند و الطاف اعمه اطهار در مسیر خدمت به انقلاب و نظام و مردم باشیم.

وی در پایان خطاب به تمام دوستان و همکاران و هم وطنان گفتند: به والله قسم میخورم اتحاد لازمه ی هر پیروزی ست ما شاید در زمانی نزیستیم که در رکاب پیغمبران و امامان خویش باشیم اما امروز ما خوشبخت ترین فرزندان حضرت آدم هستیم. چون رهبری داریم که تمام دنیا حسرت داشتن چنین پیشوایی را دارند. ما اگر شبانه روز سپاسگزار این نعمت الهی باشیم باز هم شاید نتوانیم حق مطلب را درست ادا کنیم.

 دکتر ناصر شجاعی از خبرنگار ما خواست تا این جمله را به یادگار تقدیم حضور حضرت آقا کنند: رهبر من؛ آقای من؛ سید بزرگوار؛ چشمانم پر از اشک شوق می‌شود وقتی میخواهم از شما بگویم. رهبر من من سرباز شما هستم. رهبر من من جان فدای شما هستم. رهبر من من خوشبخت ترین انسان ها هستم. چون‌ شما را دارم. حضرت آقا برایتان دعا گویم چون شنیده ام شما برای همه ما دعاگو هستید. آقای من عشق کلمه ی زیبایی ست وقتی ما عاشق شما هستیم. حضرت آقا دوستتان دارم.

 در پایان اشک در چشمان اطرافیان جمع شد و با ایشان خداحافظی کردیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار