احیاء ده قنات در جنوب کرمان به همت گروه های جهادی

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان گفت: احیا ده قنات آب در جنوب کرمان که شامل هفتاد روستا در منطقه زهکلوت و جازموریان از دیگر اقدامات گروه های جهادی است
کد خبر: ۹۳۲۲۱۴۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  مهدی تقی زاده در خصوص فعالیت گروه های جهادی در جنوب استان کرمان گفت: هم اکنون در حال احداث تعداد ۲۵۰ سرویس بهداشتی و حمام را به صورت کامل در جنوب استان هستیم که در این راستا تمام مراحل کاری اعم از بلوک زنی، سرامیک کاری، برقی کشی و سایر اقداماتی را تمام گروه های جهادی انجام می دهند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی استان کرمان احیا ده قنات آب در جنوب کرمان که شامل هفتاد روستا در منطقه زهکلوت و جازموریان را از دیگر اقدامات گروه های جهادی دانست و ابراز کرد: از تعداد روستاهای یاد شده، ۴۰ روستا در بخش کوهستان قرار دارند.

وی ادامه داد: در دو کارگاه بلوک زنی، روزانه دو هزار و ۵۰۰ بلوک  و همچنین ۱۵۰ نای برای حلقه های چاه زده می شود که تاکنون دو چاه در روستای برجک احیا شده است.

تقی زاده با اشاره به اینکه ۹۰ گروه جهادی در جنوب استان فعالیت می کنند و  انجام اقدامات گروه های جهادی در جنوب استان به مدت سه ماه در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمام سرویس های بهداشتی را به نیازمندان تحویل دهیم.

ارسال نظرات