خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه جهرم از اجرای طرح "بنیان مرصوص" در جهرم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۲۲۵۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاري بسيج از فارس، سرهنگ پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه شهرستان جهرم، از برگزاری دوره توانمند سازی فرماندهان و ارکان گردانهای امنیتی امام علی ع در جهرم با عنوان طرح" بنیان مرصوص" خبر داد.

 
سرهنگ احمدی جابری هدف از اجرای این برنامه را بالا بردن سطح آمادگی گردانهای امنیتی امام علی ع بسیج در مواجهه با بحرانها عنوان داشت و گفت: این دوره سه روزه شامل موضوعات مختلفی از جمله مقابله با اغتشاشات، کنترل اغتشاشات، آموزش سلاح های تخصصی گردان، آموزش موتورسواری، آشنایی با وسایل و تجهیزات گردان می باشد که در شهر جهرم و بخش سیمکان در حال اجراست.
 
وی ضمن تشکر از زحمات قسمت تربیت و آموزش سپاه جهرم در هماهنگی و برگزاری این دوره، اظهار داشت: بسیج با تمام توان و انعطافی که دارد، یاری رسان مسئولین و سد محکم مقابله با بحرانهاست.
 
فرمانده سپاه جهرم در ادامه از نقش به سزای بسیج در مقابله با بحرانهایی مانند جنگ، سیل، زلزله، آتش سوزی، بیماریهای واگیردار، بحرانهای امنیتی، فرهنگی، اقتصادی و ... اشاره نمود و اذعان داشت: بسیج نیرویی برخواسته از بدنه مردم است که ذخیره انقلاب و خار چشم مستکبران است.
 
سرهنگ احمدی جابری با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در برنامه های مختلف اظهار داشت: اختتامیه این دوره آموزشی بنیان مرصوص، همزمان با سومین روز از اجرای دوره، اردوی تاکتیکی و رزمایش عملی گردانهای امام علی ع بسیج در منطقه عمومی حسین آباد قبله، می باشد.
انتهاي پيام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها