با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور؛

بهره برداری از چند طرح عمرانی و آبرسانی در کهگیلویه و بویراحمد

چند طرح عمرانی و آبرسانی با حضور مسئول بسیج سازندگی کشور در کهگیلویه و بویراحمد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, مسئول بسیج سازندگی کشور در این آیین گفت: هزینه‌های اجرای طرحها در این استان به دلیل سخت گذر و کوهستانی بودن بالا است که این امر کار را سخت و زمان اجرایی طرح‌ها را افزایش می‌دهد.
سردار محمد زهرایی همچنین به مسکن محرومان با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن اشاره کرد و افزود: ۶۰۰ مسکن روستایی در استان ساخته شده که ۵۰۰ واحد آماده تحویل است.
وی به همکاری سپاه و دستگاه‌های اجرایی استان اشاره و بیان کرد: ویژگی مهم این استان وفاق، همدلی مسئولان، صمیمیت و خونگرمی مردم است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح  استان هم در حاشیه بهره برداری از آب شرب روستای تنگاری بویراحمد گفت:۳۰ طرح آب رسانی در استان وجود دارد که تلاش می شود این طرح ها  با تعامل دستگاههای متولی به بهره برداری برسد.
سرهنگ پاسدار ناصر صالحی گفت: ۶۵۰ منزل مسکونی با همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن در حال ساخت است.
وی افزود: ساخت مسکن محرومان، آبرسانی به روستاها و تعمیر و بازسازی مدارس روستا‌یی از دیگر اقدامات بسیج سازندگی در استان است.
آرمین رئیس آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد هم در آیین افتتاح آب شرب روستای تنگاری گفت: این طرح با اعتبار ۳ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که ۲۵۰ خانوار با جمعیتی بیش از ۱۰۰ خانوار از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات