مسئول بسیج ورزشکاران سپاه حضرت ابوالفضل (ع) با تأکید بر ورود کارآفرینان  برای اجرای اقتصاد مقاومتی در حوزه ورزش گفت: موضوعات بسیاری در این خصوص در حوزه ورزش وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۷۷
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۸

سرهنگ سعید  داوودی  رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان لرستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از لرستان،  با تأکید بر توجه به موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: کارآفرینی ورزش باید به بررسی  گذاشته شود تا هر یک از بخش‌ها به تناسب فعالیت خود در این مسئله وارد شده و از ظرفیت‌های خود در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.

مسئول بسیج ورزشکاران استان لرستان گفت: سیاست اقتصاد مقاومتی که چند سالی است از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، یک برنامه راهبردی و لازمه برنامه‌های اقتصادی نظام است و حرکت در مسیر آن باعث رشد
و اشتغال زایی  کشور است.

وی اظهار داشت : در بحث  ورزش که یک مسئله مهم  در جامعه بشری است  به این امر بایدتوجه کرد چون  که یکی از زوایای آن بحث سلامت جسمی و روحی است.

وی با تأکید بر اینکه در مسئله روانی نیز ورزش یک نقش مهمی  دارد با اشاره به بعد فردی تصریح کرد: اگر فردی ورزش کند از روحیه و نشاط بالایی برخوردار شده و در کنار افزایش توان جسمی، از روحیه مقاوم‌تری نسبت به دیگران نیز برخوردار می‌شود.

وی افزود : از دیگر زوایای اقتصادمقاومتی و کارآفرینی  تجهیزات و اقلام ورزشی است که می‌توان با حمایت‌های دولتی نسبت به تولید با کیفیت آن در داخل کشور، اشتغالزایی کرده و از خروج ارز از کشور جلوگیری کرد.

مسئول بسیج ورزشکاران استان لرستان  با اشاره به تهیه برنامه برای جذب بخش خصوصی در راستای اقتصادمقاومتی و کارآفرینی   خاطرنشان کرد: موضوعات زیادی در حوزه ورزش وجود دارد که باید با بررسی و کار کارشناسی احصاء شود و در اختیار جامعه ورزش قرار گیرد تا نسبت به اجرای آن اقدام و باعث رشد اقتصادی جامعه شود .
انتهای پیام/

ارسال نظرات