توسط فرمانده سپاه کربلا صورت گرفت؛

اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی به خانواده اش + تصاویر

ساری-فرمانده سپاه کربلا شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از ۳۸ سال به آغوش وطن اعلام کرد.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی به خانواده اش + تصاویر
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه با حضور در منزل خانواده شهید تقدسی، خبر بازگشت پیکر مطهر بسیجی شهید منوچهر تقدسی را پس از ۳۸ سال به  آغوش وطن اعلام کرد.

سردار مسلمی در این دیدار  با بیان اینکه انتظار دارای اجر و ثواب است ،گفت: به واسطه تلاش و پیگیری های مداوم گروه‌های تفحص برای پیدا کردن و شناسایی شهدای خوشنام، پیکر بسیجی شهید منوچهر تقدسی شناسایی و به آغوش خانواده باز می‌گردد.
 
فرمانده سپاه کربلا با بیان این مطلب که خدا را شاکریم که توانستیم دل یک خانواده چشم انتظار را شاد کنیم، افزود: ان شاء الله در هفته آینده و طبق برنامه ریزی‌ها، مراسم وداع با شهدا در حسینیه عاشقان ساری برگزار خواهد شد و پس از آن مراسم خوردویی در محمودآباد برگزار می‌شود.
 
سردار مسلمی در ادامه با اعلام اینکه مازندران در هفته آینده میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان قائم شهر و محمودآباد است، افزود: ان شاء الله با رعایت پروتکل های بهداشتی مراسمی در شان و منزلت شهدای عزیز در مازندران برگزار خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا فرمانده سپاه بعد از مراسم وداع با شهدا در مرکز مازندران، پیکر‌های مطهر  روز شنبه برای مراسم وداع به شهرستان منتقل و  صبح یکشنبه مراسم تشییع خودرویی در دو شهرستان محمودآباد و قائمشهر  برگزار می‌شود.
 
سردار مسلمی در پایان سخنان خود گفت:ان شاء الله دعا کنید که ما در مسیر شهدا بوده، و عاقبت ما هم ختم به شهادت شود.
 

به گزارش بسیج، استان لاله خیز مازندران در روز رحلت شهادت گونه پیام رسان کربلا حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) میزبان ۸ شهید خوشنام و ۲ شهید با هویت از شهرستان‌های قائم شهر و محمودآباد است.

شهید علی اکبر محمدی از قائم شهر و شهید منوچهر تقدسی پس از قریب به ۴۰ سال به آغوش خانواده باز می‌گردند.
 
 
لحظه اعلام خبر بازگشت پیکر مطهر شهید تقدسی به خانواده اش + تصاویر
 گفتنی است، مراسم شب وداع استانی جمعه ۸ اسفندماه در حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری و مراسم شب وداع و تشییع شهرستانی شنبه ۹ اسفند ماه در سالروز رحلت شهادت گونه حضرت زینب کبری(سلام الله علیها)  و همچنین یکشنبه ۱۰ اسفند در شام غریبان عقیله بنی هاشم(سلام الله علیها) برگزار و نیز ۸ شهید خوشنام دیگر در شهرستان‌های بهشهر، آمل، چالوس و رامسر تشییع می‌شوند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها