فرمانده سپاه آمل:

داشتن مسئول انقلابی حق مردم است

ساری-فرمانده سپاه آمل تاکید کرد: داشتن مسئول انقلابی حق مردم است لذا اگر هر جا لغزشی مشاهده شد،  بسیجیان برای تقویت ارزش‌های انقلاب وارد میدان می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ جابر عسکری  فرمانده سپاه آمل در سومین جشنواره مالک اشتر در حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان  با اشاره به پیروزی انقلاب و حوادث آن دوران ، گفت: برای پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس جوانان بسیاری  خون خود را نثار  اسلام و انقلاب کردند.
 
عسکری به تشکیل بسیج مستضعفین بعد از پیروزی انقلاب اشاره و اضافه کرد: بسیج نقش مهم و اثرگذاری در دفاع مقدس داشته است .
 
فرمانده سپاه آمل در ادامه با تصریح بر اینکه انقلاب اسلامی در حال حاضر به درخت تنومندی  تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی لرزه بر پیکره  استکبار جهانی ومستکبران جهان انداخته  است .
 
عسکری با بیان اینکه پیشرفت های نظامی، علمی و فناوری، صعنتی،دفاعی و .. باعث امید و خوشحالی حامیان و دوستداران انقلاب می شود، افزود: خشم استکبار جهانی زمانی قابل مشاهده است که قدرت مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
 
فرمانده سپاه آمل به نقشه استکبار جهانی برای خاورمیانه جدید اشاره کرد و یادآور شد: شهید حاج قاسم با تشکیل جبهه مقاومت نقشه مستکبران را در مطنقه نقش بر آب کرد.
 
عسکری در ادامه به بسیج و روحیه بسیجی در کشور تاکید کرد و گفت: بسیجی تهدید پذیر نیست لذا بسیج آمده است تا کمک کار مسئولین و دولت باشد و هر جا ضعفی احساس شد، بسیج وارد میدان شده و جلوی آن ضعف را گرفته است.
 
به گفته فرمانده سپاه آمل  مسیر بسیج به سمت فتح الفتوح بزرگ است .
 
عسکری تاکید کرد: داشتن مسئول انقلابی حق مردم است لذا اگر هر جا لغزشی مشاهده شد، بسیجیان برای تقویت ارزش های انقلاب وارد میدان می شوند.
 
فرمانده سپاه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری سومین جشنواره مالک اشتر گفت: به دلیل شیوع کرونا، مراسم به صورت محدود و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد.
 
به گزارش بسیج، در پایان  از بسیجیان برتر در پایگاه ها، حوزه و تکایای این شهرستان با اهدای لوح تقدیر شد.
 
برای دیدن تصاویر اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار