فرمانده سپاه میانه:

بسیج از مهمترین برکات و نعمات انقلاب اسلامی است

تبریز- فرمانده سپاه میانه بسیج را مولود انقلاب و از نعم الهی عنوان و بیان کرد: یکی از مهمترین برکات و نعمات انقلاب اسلامی، بسیج و یکی از مهمترین برکات و نعمات بسیج، امنیت و اقتدار کشور است.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۵۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آیین افتتاحیه تمرینات تاکتیکی گردان امام علی(ع) حوزه شهید تندگویان، حضور همیشگی بسیج در سازندگی کشور، مقابله با بحران ها و ایستادگی در برابر انواع توطئه های دشمن را بسیار ارزشمند و امیدآفرین برای دوستان و مایوس کننده برای دشمن دانست.

وی اظهار داشت: امروز بسیج-این شاهکار عظیم امام(ره)-هم پیش رونده است و هم پیش برنده و به عنوان اساس، رکن و محور حرکت وارد میدان شده و نه تنها خود در مسیر اهداف تعیین شده اش قویّا در حرکت است بلکه موتور محرکه ای برای به حرکت درآوردن باقی مردم و دستگاه های اجرایی کشور می باشد.

محمدی با اشاره به تاراج سرمایه، منابع و ثروت ملی کشور در دوران پهلوی و بی عرضگی مسئولین آن زمان در اداره کشور، تصریح کرد: انقلاب اسلامی با ترسیم و تعریف الگویی جدید برای امنیت و اقتدار کشور، امنیت پایداری را برای خود و کشورهای منطقه فراهم آورده و دست اجانب را از این سرزمین کوتاه کرد.

   فرمانده سپاه میانه توکل بر خدا، روحیه شهادت طلبی، ولایت مداری، خدا محوری و مردم نهادی را مهمترین ویژگی های بسیج عنوان کرد و افزود: تا زمانی که فرهنگ عاشورا در این نهاد مقدس جریان دارد، دشمن هیچگاه نخواهد توانست آسیبی به کشور ما برساند.

   محمدی با تاکید بر معنویت افزایی و انس با دعا و کلام معصومین(ع) خصوصا در ایم ماه مبارک رجب، معنویت را نجاتگر اول و آخر ملت دانست و اظهار داشت: یکی از فلسفه های اصلی برنامه ها و فراخوانی های بسیج در کنار حفظ انسجام، مهارت افزایی، خدمات رسانی و آمادگی رزم، معنویت افزایی است و به برکت همین معنویت بسیج تا امروز پیروز میدان بوده ایم.

   وی با اشاره به بیانات رهبری در سالروز قیام 29 بهمن و محرومیت مردم آذربایجان از دیدار رهبری به جهت بیماری کرونا، ابراز داشت: درست است که امسال از این نعمت دیدار حضوری محروم ماندیم ولی نه تنها ذره ای عشق و ارادت مردم به ولایت کم نشد بلکه ما دیدیم که مردم دسته دسته و به صورت خودجوش در گروه های کوچک در بنگاه ها، مغازه ها، مساجد و منازل دور هم جمع شده و بصورت زنده بیانات و رهنمودهای ایشان را دنبال می کردند و لحظه به لحظه فضای مجازی پر شده بود از گزیده هایی از فرمایشات ایشان.

   محمدی با یادآوری خدمات ارزنده انقلاب اسلامی و بسیج به کشور، تبیین و تفهیم این خدمات و نقش سازنده آن در برقراری امنیت، پیشرفت و اقتدار کشور برای نسل جوان و نوجوانان کشور را امری ضروری دانسته و مورد تاکید قرار داد.

 تمرینات تاکتیکی گردان امام علی(ع) حوزه شهید تندگویان سپاه میانه با محوریت دفاع از کوی و برزن و با هدف حفظ آمادگی رزمی با ارائه آموزش های لازم، آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها