خبرهای داغ:
رئیس صندوق ذخیره بسیجیان کشور

طرح «توانا» با هدف ایجاد اشتغال پایدار از سال آینده توسعه می یابد

اسفندیاری گفت: از آذرماه سالجاری طرح توانا به منظور توانمندسازی و اشتغال پایدار اعضا در دستور کار این صندوق قرار گرفت و این طرح از سال ۱۴۰۰ توسعه می یابد.
کد خبر: ۹۳۲۲۴۹۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷

دکتر احمد اسفندیاری مدیر عامل و رئیس هیات مدیره صندوق ذخیره بسیجیان کشور و معاون وزیر دفاع در سفر به قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: صندوق ذخیره بسیجیان از سال ۹۶ خدمات مختلفی همچون خدمات زیارتی و سیاحتی، تسهیلات قرض الحسنه، معیشتی، تسهیلات ازدواج، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: از آذرماه سالجاری طرح توانا به منظور توانمندسازی و اشتغال پایدار اعضا در دستور کار این صندوق قرار گرفت و این طرح از سال ۱۴۰۰ توسعه می یابد.

رییس صندوق ذخیره بسیجیان کشور اظهار کرد: بستر این کار فراهم شده و بسیجیانی که عضو صندوق ذخیره هستند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی صندوق می توانند اطلاعات تکمیلی خود را در سامانه شتاب ثبت نمایند و این طرح ها برای دریافت تسهیلات به بانک عامل معرفی می شوند.

اسفندیاری عنوان کرد: این تسهیلات ویژه مشاغل خرد و خانگی می باشد که متوسط میزان تسهیلات ۴۰ میلیون تومان بوده و محدودیتی نیز برای اعضای صندوق قائل نمی شود.

وی افزود: در ادامه ارایه خدمات به اعضا یکی از اموری که در دستور کار قرار دارد توسعه خدمات رفاهی است که تا پایان سال ۱۴۰۰ این خدمات به بیش از ۱۵ خدمت خواهد رسید. خدمات آموزشی، استفاده از ظرفیت فنی و حرفه ای، ایجاد زمینه عقد قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی به منظور تقسیط بلند مدت شهریه اعضا صندوق از برنامه های ما می باشد.

معاون وزیر دفاع اضافه کرد: در کنار این امر استفاده از خدمات فروشگاهی و تخفیفی، بستر سازی ازدواج اسان و استفاده از ظرفیت تالارها و رستوران های که طرف قرارداد هستند نیز جزو برنامه های ما می باشد.

اسفندیاری تصریح کرد: همچنین در کنار این موضوعات، تنوع بیشتری در حوزه بیمه تکمیلی و بیمه حوادث داریم که در دستور کار سال آینده صندوق بسیجیان قرار دارد.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها